Vastattu

Elisa Viihde ViaPlay ei avaa maksukanavia

  • 27 August 2022
  • 6 kommenttia
  • 252 katselukerrat

Hei,

Elisa Viihde  Vsport kanavat eivät näy digiboksin kautta. Lukee vaan ruudulla että "odota hetki, päivitetään kanavapaketin käyttöoikeutta". Vilauttaa hetken  kyseistä kanavaa ja palaa taas tuohon päivitys-tekstiin. Boxista on otettu virrat pois, välimuisti tyhjennetty ja kanavat on haettu uudestaan. Kanavat näkyy hyvin, jos kirjautuu kannettavalla ViaPlay-tunnuksilla sisään. Mitä vielä voisi tehdä ? 
On muuten tosi surkeaa palvelua se, että Elisan asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa viikonloppuisin !

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi KaJuPul 30 August 2022, 17:03

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@KaJuPul  Pikkuvinkki: minulle kävi tässä yksi päivä tällä viikolla niin että Viihteen boksissa maksukanavat ei näkyneet ja tuli koko ajan tuo “päivitetään kanavapaketin katseluoikeutta”, kunnes tein niin että pidin boksissa virran päällä, nappasin kesken kaiken virtalähteen irti ja laitoin takaisin, teksti hävisi ja maksukanavat alkoi taas näkyä niinkuin pitääkin. Eli sinunkin kannattanee tehdä noin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23


On muuten tosi surkeaa palvelua se, että Elisan asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa viikonloppuisin !

Häiriöilmoituksia voi jättää ympäri vuorokauden.

Voi jättää, mutta mitä hyötyä siitä on viikonloppuna kun kukaan ei selvitä silloin vikaa. Yksi ilmoitus asiasta tehtiin perjantaina ja sieltä tuli kysymys ’mikä on TV:n merkki ja malli’. Mitä ihmettä sillä on vian kanssa tekemistä, kun TV on pelkkä boxin ’näyttölaite’. Eri asia olisi, jos käyttäisi TV:n Elisa Viihde sovellusta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18


On muuten tosi surkeaa palvelua se, että Elisan asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa viikonloppuisin !

Häiriöilmoituksia voi jättää ympäri vuorokauden.

“talk to the hand”

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Voi jättää, mutta mitä hyötyä siitä on viikonloppuna kun kukaan ei selvitä silloin vikaa. Yksi ilmoitus asiasta tehtiin perjantaina ja sieltä tuli kysymys ’mikä on TV:n merkki ja malli’. Mitä ihmettä sillä on vian kanssa tekemistä, kun TV on pelkkä boxin ’näyttölaite’. Eri asia olisi, jos käyttäisi TV:n Elisa Viihde sovellusta.

@KaJuPul Vikaa selvitetään samalla kun otat sinne yhteyttä. Voi olla, että kyseessä on yleinen vikatilanne ja suorilta henkilö luurin päässä ei sinulle korjausta saa, mutta tietoa saadaan jaetuksi. Usein toki tilanne on sellainen, että yllättyy positiivisesti ja asia ratkeaakin avun kanssa suoraan puhelimitse. Lämpimästi siis suosittelen soittamaan vikojen ilmetessä.

Soitin Elisan tekniseen tukeen ja selvittivät vikaa oman aikansa, mutta syytä ei löytynyt. Ohjeistivat tekemään Elisan digiboxille tehdasasetusten palautuksen, joka sitten korjasi tilanteen. Nyt ViaPlay ja muukin toimii normaalisti.