Lenovo TB2-X30L tabletin nettiyhteys ei toimi

  • 24 April 2017
  • 4 kommenttia
  • 1146 katselukerrat

Osaako joku neuvoa, missä vika, kun tabletin nettiyhteys ei toimi vaikka laitteessa on sim-kortti ja yläkulmassa näkyy 4G-verkon merkki? Laite ilmoittaa olevansa silti offline-tilassa. Laite pyytää "rekisteröidy verkkoon". Mutta miten? Kun valitsee Matkapuhelinverkot ja sitten verkko-operaattorit löytyy Fi Elisa 4G. APN on Elisa Internet. Pitääkö sinne määritellä välityspalvelimia, portteja tms? Ensisijainen verkon tyyppi on LTE/WCDMA/GSM autom. Mistä oikeat asetukset löytyvät? Asiakaspalvelusta sain ohjeen ottaa yhteyttä Omaguruun, mutta nuo puhelut ovat niin turkasen kalliita, että niiden kanssa joutuu konkurssiin ennen kuin ratkaisu löytyy!!! (Eikä tuo pahuksen tabletti suostu toimimaan kotona enää edes Wifillä vaikka löytää siinäkin oikean verkon.) Onko siis kellään muulla vastaavaa laitetta ja ratkaisua tumpelon pulmiin vai pitääkö mobiililaajakaista irtisanoa ja heittää laite järveen? Kiitos avusta jo etukäteen!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko ongelma vielä sama?
Mikä tabletti sulla on käytössä? 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Mikä tabletti sulla on käytössä? :)


Tuossahan tuo otsikossa seisoo.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mikä tabletti sulla on käytössä? :)


Tuossahan tuo otsikossa seisoo.


No katos 😉
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Asetukset -> Datan käyttö -> Mobiilidata päälle.