Vastattu

Mobiililaajakaistan SIM-kortti hukassa

  • 12 September 2020
  • 3 kommenttia
  • 423 katselukerrat

Heippa, 5.9. Tein paikallisessa smarketissa sopimuksen mobiililaajakaista sta. Alkuviikosta tuli mobiililaajakaista pömpeli, mutta missä sim-kortti?? Postin kautta sitä ei ole tullut, enkä saanut sitä mukaanikaan 5.9. Pitäiskö tulla postin kautta kirjeenä?  Mitä teen, oma Elisassa näkyy mob. Laajakaista ko aktiivisena🤷‍♂️

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 15 September 2020, 16:02

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Heippa, 5.9. Tein paikallisessa smarketissa sopimuksen mobiililaajakaista sta. Alkuviikosta tuli mobiililaajakaista pömpeli, mutta missä sim-kortti?? Postin kautta sitä ei ole tullut, enkä saanut sitä mukaanikaan 5.9. Pitäiskö tulla postin kautta kirjeenä?  Mitä teen, oma Elisassa näkyy mob. Laajakaista ko aktiivisena🤷‍♂️

 

Varmaan nopeiten apua saa kun soittaa Elisan asiakaspalveluun 010 190 240. Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Oletko katsonut, että onko kortti jo laitteessa sisällä? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tervetuloa @Pauliii OmaYhteisöön! SIM-kortti saattaisi muuten hyvin olla laitteen sisällä :blush:  jos ei löydy sieltä eikä paketista mistään muualtakaan, niin laitathan meille profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta viestiä jos asia ei tullut jo kuntoon?