Heippa, 5.9. Tein paikallisessa smarketissa sopimuksen mobiililaajakaista sta. Alkuviikosta tuli mobiililaajakaista pömpeli, mutta missä sim-kortti?? Postin kautta sitä ei ole tullut, enkä saanut sitä mukaanikaan 5.9. Pitäiskö tulla postin kautta kirjeenä? Mitä teen, oma Elisassa näkyy mob. Laajakaista ko aktiivisena♂️
Heippa, 5.9. Tein paikallisessa smarketissa sopimuksen mobiililaajakaista sta. Alkuviikosta tuli mobiililaajakaista pömpeli, mutta missä sim-kortti?? Postin kautta sitä ei ole tullut, enkä saanut sitä mukaanikaan 5.9. Pitäiskö tulla postin kautta kirjeenä? Mitä teen, oma Elisassa näkyy mob. Laajakaista ko aktiivisena♂️
Varmaan nopeiten apua saa kun soittaa Elisan asiakaspalveluun 010 190 240. Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.
Oletko katsonut, että onko kortti jo laitteessa sisällä?
Tervetuloa jos ei löydy sieltä eikä paketista mistään muualtakaan, niin laitathan meille profiilin
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi