Heippa, 5.9. Tein paikallisessa smarketissa sopimuksen mobiililaajakaista sta. Alkuviikosta tuli mobiililaajakaista pömpeli, mutta missä sim-kortti?? Postin kautta sitä ei ole tullut, enkä saanut sitä mukaanikaan 5.9. Pitäiskö tulla postin kautta kirjeenä? Mitä teen, oma Elisassa näkyy mob. Laajakaista ko aktiivisena♂️
Heippa, 5.9. Tein paikallisessa smarketissa sopimuksen mobiililaajakaista sta. Alkuviikosta tuli mobiililaajakaista pömpeli, mutta missä sim-kortti?? Postin kautta sitä ei ole tullut, enkä saanut sitä mukaanikaan 5.9. Pitäiskö tulla postin kautta kirjeenä? Mitä teen, oma Elisassa näkyy mob. Laajakaista ko aktiivisena♂️
Varmaan nopeiten apua saa kun soittaa Elisan asiakaspalveluun 010 190 240. Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.
Oletko katsonut, että onko kortti jo laitteessa sisällä?
Tervetuloa
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.