Vastattu

Ei näy laskut eikä sopimukset oma elisassa, missä vika

  • 6 October 2020
  • 5 kommenttia
  • 747 katselukerrat

Otin entisenä asiakkaana (ehkä reilun vuoden tauon jälkeen) taas koko perhelle liittymät elisasta. omaelisassa ei näy mitään. sähköposti on sama ollut jo vuosia. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 8 October 2020, 06:34

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @ihmeasiakas ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Onko noi liittymät siis jo siirtynyt meille ja silti ei sulla näy tuolla OmaElisan puolella? Täydenteletkö asiakasnumerosi sekä muut tiedot profiiliisi niin päästään vähän vilkaisemaan tilannetta täältä käsin? :) 

Kaksi kuukautta sitten liittymät avautui Elksalla. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@ihmeasiakas täyttäisitkö vielä asiakasnumerosi (löytyy esim. näiden uusien liittymien tilausvahvistukselta :relaxed: ) profiilitietoihisi tai laita se viestillä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle niin tutkitaan asiaan.

Kiitos, päivitin aziakasnron profiilitietoihin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@ihmeasiakas kiitos! Sinulla näyttää olevan tiedot ns. vähä solmussa, meiltä ollaan sinuunpäin yhteydessä puhelimitse, niin korjataan tilanne :relaxed: