Skip to main content

Otin entisenä asiakkaana (ehkä reilun vuoden tauon jälkeen) taas koko perhelle liittymät elisasta. omaelisassa ei näy mitään. sähköposti on sama ollut jo vuosia. 

Moro @ihmeasiakas ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Onko noi liittymät siis jo siirtynyt meille ja silti ei sulla näy tuolla OmaElisan puolella? Täydenteletkö asiakasnumerosi sekä muut tiedot profiiliisi niin päästään vähän vilkaisemaan tilannetta täältä käsin? :) 


Kaksi kuukautta sitten liittymät avautui Elksalla. 


@ihmeasiakas täyttäisitkö vielä asiakasnumerosi (löytyy esim. näiden uusien liittymien tilausvahvistukselta :relaxed: ) profiilitietoihisi tai laita se viestillä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle niin tutkitaan asiaan.


Kiitos, päivitin aziakasnron profiilitietoihin. 


@ihmeasiakas kiitos! Sinulla näyttää olevan tiedot ns. vähä solmussa, meiltä ollaan sinuunpäin yhteydessä puhelimitse, niin korjataan tilanne :relaxed: