Elisa asiakkaspalvelu ja nettikauppa

  • 25 November 2020
  • 0 kommenttia
  • 393 katselukerrat

Odotan juuri nyt 25 minuuttia puhelimessa muutoksentekoa nettitilauksessa.Kun jostain syystä tuli väärä suojakotelo tilauksenne.Mun maalaisjärjen mukaan muutos on parin klikkauksen ja 5-10minuutin odotusajan päässä. Kysyttiin kaikki tiedot,sanottiin että odotta haetaan tiedot.Nyt kuulen jo puoli tunti maksullista musikkia.Uskomaton.Näinkö tienaa Elisa rahaa?Sain yhteyden-uusi kaveri -kaikki uudestan(aloittin eilen numerolle0800...) .Täysin pätemätön kaveri.Tuloksena-hän lähetä viestin eteenpäin.Ehkä ollan mun kanssa yhteydessä.Törkein oli että yritti myyda mulle jonkun muun kotelon ja alkoi puhua jopa mun puhelinliitymistä.Haluanko liittymän.Uskomaton.

      Yhteensa noin 45 minuuttia turha ajanviettoa.Puhelunkulut:3,34€.Urakkatyö:-45min.Kaikken lisäksi tuli puhelimeen tekstiviesti,että tätä koteloa ei ole varastossa.Vaikka en tarvi tätä väärä koteloa,Elisa myy ilma:ota rahat,sen jälkeen pahoittele,että tavaraa ei oo.Muualla on ennen maksamista merkattu ettei ole varastossa.

 Ajatus oli saada paketti myymälän.Sekään ei ole mahdollista,vaikka alunperin oli kirjattu että onnistu.

Täytyykö olla joka paikassa varoitus,että jos tarvit Elisassa apua-et saa siihen luottaa.Kun nyt kysyin kavereilta,hänet tiesit että Elisan asiakaspalvelussa isot proplemat.

   Aloitin puhelun 8.00 aamulla.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA