Skip to main content
Vastattu

Elisan asiakaspalvelun soittoajan peruuttaminen

  • 1 January 2020
  • 1 kommentti
  • 670 katselukerrat

Minulla on varattuna Elisan aspan soittoaika. Miten sen voi perua?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Tervetuloa OmaYhteisöön @MNT68!

 

Mikäli soittoaika pitää perua, kannattanee olla itse yhteydessä asiasta Elisan asiakaspalveluun ja kertoa, ettei aikaa enää tarvita. Täällä OmaYhteisössä sinua palvelee @OmaYhteisö-tiimi, jolle voit laittaa yksityisviestillä ilmoituksen ajan peruuttamisesta. Kannattaa kuitenkin huomioida se, että täällä OmaYhteisössä saattaa olla pientä viivettä noiden yksityisviestien käsittelyssä. Nopeiten asia siis hoituu vaikkapa soittamalla Elisan asiakaspalveluun. Jos soitat normaalin asiakaspalvelun ollessa suljettu, kuuntele nauhoite loppuun niin puhelu yhdistyy vikapuolelle. Hekin voivat varmasti laittaa tiedon ajan peruutuksesta eteenpäin.