Vastattu

Elisan luotettavuus

  • 23 March 2020
  • 2 kommenttia
  • 646 katselukerrat

Tein 10.12 Elsa/Saunalahti puhelimen liittymäsopimuksen. Kauppakeskus Myllyn käytävämyynnissä tarjottiin edullista liittymää. Lisaksi sovittiin kaupan yhteyteen lahjakortti, joka tulisi kotiin parin kuukauden sisällä.   Lahjakorttia ei tullut kolmenkaan kuukauden kuluttua.  Olin puhelinyhteydessä asiakaspalveluun 12.3.  Minulle kerrottiin, lahjakortin sinä samana päivänä juuri lähteneen postissa. Nyt on 23.3. Lahjakorttia ei edelleenkään näy tulleen.  Teenkö väärin, jos jaan tämän tiedon sosiaalisessa mediassa ja ehkä muussakin mediassa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop 24 March 2020, 10:43

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Teenkö väärin, jos jaan tämän tiedon sosiaalisessa mediassa ja ehkä muussakin mediassa.

No et tee. Vastaavia tapauksia on valitettavasti  enemmänkin. Laita yksityisviestillä tiedot tapahtuneesta @OmaYhteisö-tiimi :lle , niin toivottavasti asiasi nytkähtää sitä kautta eteenpäin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +11

Tervetuloa  OmaYhteisön pariin 5aDyy5s, vaikkakin ikävissä merkeissä.

Isot pahoittelut viiveestä, nyt ei ole mennyt toimitus putkeen. :confused:  Laitatko yksityisviestillä tietosi meille, niin selvitetään ja tarvittaessa laitetaan uudelleenlähetystä?