Skip to main content

Kauppakeskus Myllyn Elisa -kauppa

  • 28 September 2016
  • 2 kommenttia
  • 1234 katselukerrat

Hei.



Asioin tänään alkuiltapäivästä, joskus kello 12 jälkeen Raision Kauppakeskus Myllyn Elisa -kaupassa. Tarkoitukseni oli hakea sellainen kortti, josta voi valita sopivan kokoisen SIM-kortin puhelimeen, sillä tarvitsin uuteen puhelimeeni sen kaikkein pienimmän, nanokortin. Olen aiemminkin sellaisen hakenut mm. äidilleni Sonera -kaupasta eikä asiassa ole ollut mitään ongelmaa.



Myllyn Elisa -liikkeessä otin vuoronumeron ja tiskin taakse ilmestyi miesmyyjä. Sanoin hänelle, että tarvitsisin "SIM-kortti korttijutun", sillä en tiennyt mikä tämän kortin virallinen nimi on. Kyseinen miesmyyjä katsoi minua katseella, joka viestitti että oletko aivan idiootti ja sitten hän toisti ivallisesti sanomani "tarvitset siis SIM-kortti JUTUN vai?" Hämmennyin hänen aggessiivisesta vastauksestaan ja jäin vain tuijottamaan häntä ja sanoin, että niin, sellaisen, josta saa uuden SIM -kortin. Kun hän lopulta käsitti mitä tarkoitin, hänen seuraavat kysymyksenä olivat, että onko minulla Elisan liittymää ja sanoin, että kyllä, mutta eri nimissä ja se SIM -kortin numero on yleensä sitten itse myöhemmin netin kautta vaihdettu. Siihen hän sanoi, että niin ei onnistu ja seuraavaksi hän halusi puhelinnumeroni, en tiedä miksi ja mitä varten.



Loppuhuipennuksena tälle palvelutapahtumalle oli se, kun miesmyyjä (vahingossa?) heitti SIM-kortin tiskin yli ja totesi "oho, hups vaan!" Hän ei yrittänyt nostaa sitä eikä pyytänyt anteeksi. Siinä kohtaa minulla tuli raja vastaan ja poistuin myymälästä mitään sanomatta.



Minä olen itse asiakaspalvelutyössä ja tämän mieshenkilön kaltaisia ihmisiä sinne ei todellakaan kaivata. Toivon, että asia viedään eteenpäin, sillä en itse aio enää asioida kyseissä liikkeessä ja hetken mietin jopa, että vaihtaisin heti liittymäni jonnekin muualle. Minusta tämä asiakaspalvelukokemus oli täysin absurdi ja törkeä.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa!

Kuulostaa kyllä varsin kummalliselta sattumukselta. Pahoittelut saamastasi asiakspalvelusta.
Laitan mielelläni palautteen menemään kyseisen myymälän päällikölle ja pyydän, että he käyvät tilanteen läpi myymälässä.
Ei ole kiellettyä luovuttaa tyhjää SIM-korttia, joten sinun olisi pitänyt tuo tyhjä kortti matkaan kyllä saada. Liittymän omistaja toden totta voi jälkikäteen sen aktivoida itse OmaElisassa tai puhelimessa. Kukaan ei pääse vahinkoa tyhjällä kortilla kuitenkaan tekemään. 🙂
On kyllä kieltämättä epäkunnioittavan kuuloista palvelua ja olen asiasta vilpittömästi pahoillani!
Jäikö uusi kortti (jota muuten trio-kortiksi kutsutaan, kun on kaikki kolme eri kokoa irrotettavissa:) ) nyt kokonaan saamatta? Sen voit kyllä noutaa myymälästä tai myyntipisteeltä jos vielä haluat. Liittymän omistaja sen voi myös postitse tilata OmaElisasta suoraan kotiin.

Laitan palautteen samontein tästä eteenpäin. Pahoittelut vielä!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8
Kannattaa pyytää myymäläpäälikkö juttusille liikkeessä semmonen pitäis aina olla ainakin päiväsaikaan
itsekin juttelin myymäläpäälikön kanssa eilen myyjän toiminnasta