Kirjoitan tähän äitini yli 80v. puolesta koska hän ei hallitse tekniikkaa.
Elisan myymälässä onnistuttiin myymään hänelle viihdepaketti koska nettiliittymä on halvempi kuin vastaava ilman pakettia?. Asia vielä selitettiin hänelle kahdesti jotta varmistettiin että hän ymmärtää, ei siinä mitään jos ihminen ymmärtää tekniikasta jotain, mutta äitini ei ymmärrä tälläisiä asioita. Ja en voi kokoajan vahtia mitä hän tekee omassa elämässä. Ja paketti vielä määräaikainen, sopimusta ei voida purkaa kuulemma. Minä katson että tämä on moraalitonta myydä vanhuksille kalliita paketteja, vaikka kuinka selitettäisiin niin jotkut eivät vain ymmärrä. Ja myöntävät ymmärtävänsä koska eivät halua myöntää ettei näin ole.
Tosiasia on että äitini ei edes kuule kunnolla eikä halua myöntää sitä. Ja myyjä joka myi tämän vetoaa määräaikaisuuteen. Toivon että tässä päästään yhteisymmärrykseen Elisan kanssa ja paketti puretaan ja laskutus loppuu siltä osin. Aion viedä asian niin ylös kuin on tarpeellista ja käyttää kaikki keinot jotta asia hoituu. Elisasta kiinni miten haluavat tämän hoitaa. Ystävällisin terveisin Jari