Playstation network:iin ei pääse?

  • 24 February 2017
  • 6 kommenttia
  • 4323 katselukerrat

PS3:lla tulee aina Error code 80710016.

Myöskään tietokoneella ei pääse kirjautumaan sisään PSN:ään, tulee vaan ilmoitus että...
"Access Denied You don't have permission to access http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?" on this server.
Reference #18.d16de5c1.1487924186.79cb188 "


PAITSI jos pistää Firefoxista VPN Proxyn päälle niin sitte pääsee normaalisti...

Ollut näin jo kohta kuukauden päivät.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
https://www.playstation.com/fi-fi/get-help/help-library/error-codes/80710016/
Kiitos vastauksesta. En huomannutkaan mainita että nettiyhteys kyllä muuten toimii ps3:lla, ainoastaan PSN:ään kirjautuminen ei onnistu...
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Kiitos vastauksesta. En huomannutkaan mainita että nettiyhteys kyllä muuten toimii ps3:lla, ainoastaan PSN:ään kirjautuminen ei onnistu...
Kuulostaa siltä, että on napsahtanut IP-bannit päälle PSN:ään. Onko julkinen IP-osoitteesi pysynyt samana koko ajan ja onko sekä PS3 että tietokone saman reitittimen takana? Jos molempiin vastaus on kyllä, ota yhteys palveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja kysy, olisiko mahdollista saada liittymälle uusi IP-osoite.
Joo mä olen kans ruvennut päätymään samaan lopputulokseen...
Tosin se on kyllä ihmeellistä, kun ei meillä pitäis mitään zombi-koneita olla ja lapsetkaan ei oo sen ikäsiä vielä ne mitään ddos-pommituksia tekis...

Täytyy koittaa asiakaspalvelusta...

Kiitos avusta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Kiitos vastauksesta. En huomannutkaan mainita että nettiyhteys kyllä muuten toimii ps3:lla, ainoastaan PSN:ään kirjautuminen ei onnistu...
Kuulostaa siltä, että on napsahtanut IP-bannit päälle PSN:ään. Onko julkinen IP-osoitteesi pysynyt samana koko ajan ja onko sekä PS3 että tietokone saman reitittimen takana? Jos molempiin vastaus on kyllä, ota yhteys palveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja kysy, olisiko mahdollista saada liittymälle uusi IP-osoite.


Lueskelin tuossa aikani kuluksi virallista Playstation -foorumia ja aika monella on ollut tätä samaa ongelmaa. Kokeilepa sellaista, että otat modeemista virrat pois (ja piuhat irti seinästä) 15-30min ajaksi. Joillain tämä toimenpide on auttanut, toisilla ei.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tosin se on kyllä ihmeellistä, kun ei meillä pitäis mitään zombi-koneita olla ja lapsetkaan ei oo sen ikäsiä vielä ne mitään ddos-pommituksia tekis...
Koska Elisan kuluttajaliittymissä harvalla on kiinteää IP-osoitetta, IP-osoite vaihtuu aina silloin tällöin. Voi siis olla, että on vaan käynyt huono tuuri DHCP-ruletissa, ja sieltä on tullut IP-osoite, jonka joku aiempi omistaja on tavalla tai toisella saanut PSN:n mustalle listalle.

Samasta syystä tuo DJ_Godin neuvo saattaa joillain joskus toimia. Eli kun se DHCP:llä palveluntarjoajalta IP-osoitteen saava laite sammutetaan, saattaa sieltä tullakin seuraavalla käynnistyksellä eri IP-osoite.