Vastattu

reklamaatiot

  • 19 December 2016
  • 8 kommenttia
  • 1987 katselukerrat

Mihin osoitteeseen laitetaan reklamaatiot! Eivät suostu sanomaan asiakaspalvelussa...Muutako käskevät ajamaan myymäläänn ,joita ei ole kuin muutama koko Suomessa ,eikö tuo ole jo vittuilua..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 20 December 2016, 13:31

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21
Elisa Oyj
PL 1
00061 ELISA
Eivät suostuneet aspalvelussa sanomaan mitään ,no tuohan on niitten pääkonttorin osoite.. tiä sitten..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Nyt kun olet päässyt tänne Palstalle, voit laittaa reklamaation myös Palstatiimille heidän profiilinsa kautta: https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702 - klikkaamalla "Lähetä viesti".

Palstatiimi toimittaa varmasti palautteen eteenpäin oikealle taholle.
Kommennti vain ,että opimpa sen että en ikinä osta Elisalta tai Saunalahdelta mitään!! Niin tosi töykeää asiakaspalvelua saa ,ku oltas keskiajalla vielä..Jos sitä edes asiakaspalveluksi voi sanoa. ,,jotakin ihan muuta..
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hei tasse100 ja tervetuloa palstalle! Tosi ikävä kuulla tuosta negatiivisesta asiakaspalvelukokemuksesta. Voimme tosiaan reklamaatiotasi käsitellä täällä palstalla, jos laitat Dj_Godin ohjeiden mukaan meille yksityisviestillä tarkemman kuvauksen tilanteestasi. Laitahan ainakin profiiliisi asiakasnumerosi (näkyy vain meille palstatiimiläisille) niin pääsemme katsomaan että kenen kanssa olet jutellut ja saamme palautteen oikeaan osoitteeseen!
En ala enää,kolmatta reklamaatiota tekemään. olen ottanut yhteyttä kuluttajaviranomaisiin , ja kyllä elisa joutuu joko antamaan uuden puhelimen tai purkamaan kaupan.. Mulle käy kumpi vain..
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Kun en nyt tilanteesta tarkempaa kuvausta saanut tietooni, niin en uskalla tuota lähteä kommentoimaan. Asia varmasti selviää, jos olet jo asiakaspalveluun asiasta ollut yhteydessä!
Hei! Tähän osoitteeseen liittymiä koskevat reklamaatiot.
asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
🙂