Vastattu

Roaming ei onnistu, miten yhteys Elisaan/Saunalahteen?

  • 7 April 2016
  • 2 kommenttia
  • 4263 katselukerrat

Tulin aamulla ulkomaille (Norjaan), Saunalahden liittymässä mulla on roaming & data sallittu. Nyt en saa yhteyttä verkkoon eikä dataan. Känny on buutattu, asetukset kokeiltu läpi.

Lähistöllä ei ole paikallisia operaattoreiden toimistoja paitsi Telenor, eikä siellä kaveri osannut auttaa. On pelkkä hotellin kehno wifi, jota kautta löysin tänne.

Enkä muista OmaElisan tunnareita. Sen salasanan lähetys mun numeroon ei tietenkään onnistu, koska mulla ei ole yhteyttä eli OmaElisa on poissa pelistä.

Miten ongelman voi ratkaista? Elisalla ei ole yleistä sähköpostiosoitetta asiakkaille.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Pliitu 7 April 2016, 17:40

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko yrittänyt hakea manuaalisesti verkkoa? Useimmiten vastaavissa tilanteissa ongelma hoituu tuolla.

Yhteydenotto asiakaspalveluun onnistuu monellakin eri tapaa. OmaElisan kautta asiat hoituisi kaikkein nopeiten ja helpoiten, sieltä kun voit jutella aspan kanssa joko heti chatin kautta, tai jättämättä heille yhteydenottopyynnön. OmaElisa muutenkin on lähes välttämätön, mitä tulee liittymien hallinnointiin, ongelmien selvityksiin tai juuri aspan tavoittelemiseen.

Saunalahden aspalle on sähköpostikin, mutta en muista sitä ulkoa nyt tähän hätään. Sitä kautta viestien käsittelyaikakin on useampia päiviä, joten se ei tässä tilanteessa auta.

Jos manuaalinen verkon hakeminen ja puhelimen buuttaaminen ei auta, niin itse laittaisin Palstan moderaattorille yksityisviestiä asiasta. elisa.to/viestipalstatiimille kautta voit sen tehdä. Laita ennen sitä Palstan profiiliisi asiakasnumerosi sille varatulle paikalle.
Kiitti! Ratkaisu löytyi alkuperäiseen ongelmaan, ei kylläkään tuohon asiakaspalveluongelmaan. Tästedes pidän OmaElisan tunnarit muistissa... tai ainakin pankkitunnukset mukana reissussa.

Alkuperäinen ongelma ratkesi sillä, että disabloin puhelimesta 4G-yhteyden, laitoin pelkän 2G:n ja buuttasin laitteen. Telenor suostui yhteistyöhön!