Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tervetuloa OmaYhteisöön @yoooma !
Riippuu hyvinkin pitkäli siitä, mitä olet ylipäätään tilannut ja milloin.
Jos olet tilannut vaikkapa puhelimen tai tietokoneen, etenee tilaus toimitukseen yleensä melko nopeasti. Parhaimmillaan tilaus on noudettavissa Postista jo seuraavana arkipäivänä. Jos tilaus jää junnaamaan paikalleen, saattaa se viitata vakuusmaksun muodostumiseen. Mikäli tilauksestasi on muodostunut vakuusmaksu, tulee sinun maksaa se ennen kuin tilaus lähtee eteenpäin.
Jos olet tilannut television, menee homma seuraavasti: Asiakas tilaa television -> Elisa välittää tilauksen tukkurille -> tukkuri toimittaa television asiakkaalle heti kun heillä on siihen mahdollisuus. Jos nyt sattuu käymään niin, että televisiota ei juuri tilaushetkellä tukkurilla ole, joudut odottamaan, että tukkuri saa lisää tavaraa varastoonsa, jonka jälkeen toimitukset lähtevät taas rullaamaan tilausjärjestyksessä. Jos tilattu malli sattuukin olemaan markkinoilta poistuva tuote, ei tukkuri välttämättä saa televisiota enää lainkaan, joten tilaus joudutaan perumaan.
Asiasta kannattaa olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. He todennäköisesti voivat antaa tarkempaa tietoa siitä, missä vaiheessa tilaus menee.
Riippuu hyvinkin pitkäli siitä, mitä olet ylipäätään tilannut ja milloin.
Jos olet tilannut vaikkapa puhelimen tai tietokoneen, etenee tilaus toimitukseen yleensä melko nopeasti. Parhaimmillaan tilaus on noudettavissa Postista jo seuraavana arkipäivänä. Jos tilaus jää junnaamaan paikalleen, saattaa se viitata vakuusmaksun muodostumiseen. Mikäli tilauksestasi on muodostunut vakuusmaksu, tulee sinun maksaa se ennen kuin tilaus lähtee eteenpäin.
Jos olet tilannut television, menee homma seuraavasti: Asiakas tilaa television -> Elisa välittää tilauksen tukkurille -> tukkuri toimittaa television asiakkaalle heti kun heillä on siihen mahdollisuus. Jos nyt sattuu käymään niin, että televisiota ei juuri tilaushetkellä tukkurilla ole, joudut odottamaan, että tukkuri saa lisää tavaraa varastoonsa, jonka jälkeen toimitukset lähtevät taas rullaamaan tilausjärjestyksessä. Jos tilattu malli sattuukin olemaan markkinoilta poistuva tuote, ei tukkuri välttämättä saa televisiota enää lainkaan, joten tilaus joudutaan perumaan.
Asiasta kannattaa olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. He todennäköisesti voivat antaa tarkempaa tietoa siitä, missä vaiheessa tilaus menee.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi