Vakuuspyyntö

  • 18 May 2016
  • 4 kommenttia
  • 5669 katselukerrat

Morjesta vaan. Olen ollut monen monta vuotta saunalahden asiakas ja laskut aina hoitanut ajallaan ja perheen puhelimet ym tilannut luottokaupalla ja homma on toiminut hyvin ja nopeasti. Nyt yhden lapsen puhelin hajosi ja laitoin uuden tilaukseen, mutta pyydettiinkin vakuusmaksua =0 Eikö enää luoteta vai mikä tämä juttu on? Herää vaan kysymys :?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka!

Tilaukset käyvät aina läpi automaattisen luottotarkastuksen, jossa käydään läpi luottotiedot, sekä asiakkaan tilaukseen laittamat osoite- ja nimitiedot (näiden tulee täsmätä väestörekisterikeskuksen tietoihin) ja jommasta kummasta näistä syistä voi jo muodostua jo itsessään vakuusmaksu. Mikäli asiakkaalla on useampia luottokauppoja jo, mitkä ovat vielä maksettavina niin myös siitä syystä voi muodostua vakuusmaksu. Me emme suoraa täältä asiakaspalvelusa voida syytä selvittää vaan se tulee tehdä luotonhallinnan kanssa puh:01019 0250 (ma-pe 9-16).
Mikäli on tosiaan pitkä ja moitteeton maksuhistoria Elisalla niin vakuusmaksua voidaan kohtuullistaa tai jopa poistaa. Tuon päätöksen voi kuitenkin ainoastaan tehdä vain luotonhallinta. 🙂
Onko siinä sitten joku raja nykyään että kuinka monta luottokauppaa saa olla samaan aikaan? Onhan noita tällä hetkellä jokunen kun on tosiaan koko perheen puhelimet tilattu 🙂 Mutta kaikki laskut on aina moitteettomasti hoidettu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko siinä sitten joku raja nykyään että kuinka monta luottokauppaa saa olla samaan aikaan? Onhan noita tällä hetkellä jokunen kun on tosiaan koko perheen puhelimet tilattu 🙂 Mutta kaikki laskut on aina moitteettomasti hoidettu.

On siinä jotkin rajatkin ilmoitettu laitteiden määrän ja asiakkaan iän suhteen. En tosin muista miten meni, mutta jotain tyyliin 1 laite / 23v. En tosiaan muista noita tarkkaan, mutta kuten tuossa yllä sinulle jo Elisalta kerrottiin, niin nämä asiat käsitellään aina tapauskohtaisesti, kunhan otat ensin itse yhteyttä luotonhallintaan. Ilman yhteydenottoasi ei vakuusmaksua käsitellä sen kummemmin uudestaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oho, huomasin vasta unohtaneeni edellisestä viestistäni kokonaan pari kohtaa, enkä pääse enää sitä muokkaamaankaan..

Eli muistelisin noiden Elisan uusien "rajoitusten" menevän jotenkin niin, että 1 laite / 23v. Ja aina edellytetään lisäksi tietenkin täyttä luottokelpoisuutta.