Vastattu

Yhteys asiakaspalveluun

  • 17 July 2017
  • 4 kommenttia
  • 857 katselukerrat

Sain chatissa email osoitteen asiakaspalveluun. Annettu osoite asiakaspalvelu.liittymat@elisanet.fi ei kuitenkaan toimi. Onko osoitteessa mahdollisesti joku virhe? Minun pitäisi saada nopeasti yhteys asiakaspalveluun muuta kautta, kun en pääse soittamaan
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin 18 July 2017, 12:54

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Sain chatissa email osoitteen asiakaspalveluun. Annettu osoite asiakaspalvelu.liittymat@elisanet.fi ei kuitenkaan toimi. Onko osoitteessa mahdollisesti joku virhe? Minun pitäisi saada nopeasti yhteys asiakaspalveluun muuta kautta, kun en pääse soittamaan

Kokeilepa tätä

https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=359080345&_k=v5gou91w2ryHliohxjk5OzsjfcJqufIu-J8s_ZppKMXEC4we7aIpkq5CPuGCQBgi&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun


PS. Tuo ilmoittamasi osoite asiakaspalvelu.liittymat@elisanet.fi kuuluisi olla luultavasti asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oikea osoite on asiakaspalvelu.liittymat@saunalahti.fi. Ensisijaisesti kannattaa toki laittaa yksitysviesti vaikkapa tästä palstan kautta, https://elisa.fi/palstatiimi. Kiitos!
Minä soitin tänään 8.30 jälkee asiakaspalveluun aiheettomasta laskusta ,sain odottaa ainakin 15min,henkilö sanoi 1min jonotus,mahtavaa,kyllä suututti,,sitten seuraava vaihe tilaustani ei löytynyt,mahtavaa asiakaspalvelua,sitten kundi lupasi soittaa kun selvittää asiaa,ja virhe tehtiin Elisalla,silti olivat rahastamassa minua omasta virheestään,kyllä suututti,huolimattomuus Elisan Kampin myymälässä oli tulla kalliksi minulle,vaihdoin juuri takasin mobiili laajakaistan ja nyt mietin että oliko siinä mitään järkeä,mutta onneksi olen tarkka enkä tee virheitä ja toivon ettei enää Elisakaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15
Minä soitin tänään 8.30 jälkee asiakaspalveluun aiheettomasta laskusta ,sain odottaa ainakin 15min,henkilö sanoi 1min jonotus,mahtavaa,kyllä suututti,,sitten seuraava vaihe tilaustani ei löytynyt,mahtavaa asiakaspalvelua,sitten kundi lupasi soittaa kun selvittää asiaa,ja virhe tehtiin Elisalla,silti olivat rahastamassa minua omasta virheestään,kyllä suututti,huolimattomuus Elisan Kampin myymälässä oli tulla kalliksi minulle,vaihdoin juuri takasin mobiili laajakaistan ja nyt mietin että oliko siinä mitään järkeä,mutta onneksi olen tarkka enkä tee virheitä ja toivon ettei enää Elisakaa.Maanantaiaamuna varmaan monella muullakin on tarve olla yhteydessä asiakaspalveluun. Asioita on varmasti jäänyt viikolta rästiin. Ihmisiä ovat ne myyjätkin, joskus voi sattua onneton tilanne ja sattua virhe. Tietenkään siihen ei kukaan pyri ja viimeiseen asti välttää. Saitko asian jo selvitettyä?