Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin
Katso alkuperäinen viestiYhteys asiakaspalveluun
Sain chatissa email osoitteen asiakaspalveluun. Annettu osoite asiakaspalvelu.liittymat@elisanet.fi ei kuitenkaan toimi. Onko osoitteessa mahdollisesti joku virhe? Minun pitäisi saada nopeasti yhteys asiakaspalveluun muuta kautta, kun en pääse soittamaan
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Kokeilepa tätä
https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=359080345&_k=v5gou91w2ryHliohxjk5OzsjfcJqufIu-J8s_ZppKMXEC4we7aIpkq5CPuGCQBgi&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun
PS. Tuo ilmoittamasi osoite asiakaspalvelu.liittymat@elisanet.fi kuuluisi olla luultavasti asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
Oikea osoite on asiakaspalvelu.liittymat@saunalahti.fi. Ensisijaisesti kannattaa toki laittaa yksitysviesti vaikkapa tästä palstan kautta, https://elisa.fi/palstatiimi. Kiitos!
Minä soitin tänään 8.30 jälkee asiakaspalveluun aiheettomasta laskusta ,sain odottaa ainakin 15min,henkilö sanoi 1min jonotus,mahtavaa,kyllä suututti,,sitten seuraava vaihe tilaustani ei löytynyt,mahtavaa asiakaspalvelua,sitten kundi lupasi soittaa kun selvittää asiaa,ja virhe tehtiin Elisalla,silti olivat rahastamassa minua omasta virheestään,kyllä suututti,huolimattomuus Elisan Kampin myymälässä oli tulla kalliksi minulle,vaihdoin juuri takasin mobiili laajakaistan ja nyt mietin että oliko siinä mitään järkeä,mutta onneksi olen tarkka enkä tee virheitä ja toivon ettei enää Elisakaa.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi