Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Piampi
Katso alkuperäinen viestimiksi puhelin ei hyväksy uutta pin-koodia puk:in syöttämisen jälkeen?
Suljin puhelimeni pitkästä aikaa, ja käynnistettäessä se ei hyväksynyt pin-koodia. Puhelin lukkiutui, ja hain puk-koodin. Puk-koodin jälkeen puhelin pyytää kaksi kertaa samaa (uutta) pin-koodia, mutta kun syötän täsmälleen saman pin-koodin kahdesti, sitä ei kuitenkaan hyväksytä. Nyt on vain 4 puk-koodin syöttömahdollisuutta jäljellä. Mitä pitää tehdä?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Kuulostaa siltä, että yrität syöttää väärää PUK-koodia. Tuon voit tarkistaa Oma Elisasta veloituksetta.
Käytän kyllä viimeksi saamaani puk-koodia, ja sen jälkeen saan yrittää siis jo pin-koodia. Luulisi että viimeisin puk on voimassa?
PUK-koodit ei ole mitenkään muuttuvia koodeja, vaan ne on ja pysyy. Löydät sekä PUK1- että PUK2-koodin OmaElisastasi.
EDiT: Ja mikäli sinulla on nimissäsi useampi liittymä Elisalta, niin pidäthän huolen, että käyt katsomassa sen PUK-koodin varmasti oikean liittymäsi tiedoista!
Kokeilin siis sitä epäloogista aikaisempaa puk-koodiani, ja sain toimimaan. Se lienee pääasia, vaikka olisi hyvä ymmärtää syy miksi viimeksi annettu puk ei olekaan voimassa. Kiitos ja heippa.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi