Vastattu

Nokia 3310 SIM-korttikoko

  • 13 toukokuu 2017
  • 10 kommenttia
  • 1818 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 4728 kommenttia
Nokia 3310 on ilmestynyt verkkokauppaan ja toimituksien luvataan alkavan 31. 5.2017. Elisan verkkokaupassa markkinoidaan laitteen Dual-SIM versiota. Laitteesta on toki olemassa myös yhdellä SIM-paikalla varustettu versio.

https://elisa.fi/kauppa/#!/puhelimet/Nokia-3310

Elisan verkkokaupassa ilmoitetaan SIM-korttikooksi Mini-SIM , mutta esim. DNA:n keskustelupalstalla DNA ilmoittaa saman laitteen SIM-korttikooksi Micro-SIM.

https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/nokia-3310-dual-sim-korttipaiikkojen-koot/

Mikähän on totuus asiassa? Onko laitteesta useampia versioita vai onko yhden SIM:n versiossa Mini-SIM ja kahden SIM:n versiossa Micro-SIM?

Saisiko Elisalta selvityksen asiasta?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 15 toukokuu 2017, 09:57

MicroSIM oli oikea koko. Verkkokaupan tieto on sinne nyt korjattu ja meillähän kaikissa uusissa SIM-korteissa on se 3-in-1 koot.

Kiitos hyvästä palautteesta ja virheellisen tiedon huomaamisesta! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

10 kommenttia

Jep.Kahta simkortti-kokoa ilmoitetaan.
Mini-Sim ja Micro-Sim
Mikä on sitten totuus.

Valmistajan sivuilla ei mainita laitetiedoissa mitään Simkortista.
Laitteestahan on olemassa yhden ja kahden simkortin versiot.
Myydäänkö luuria sitten molempina versioina myös suomessa.
No varmaankin se nähdään kun myynti on alkanut.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kyselin laitetyypeiltä, katsotaan milloin saamme vastauksen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
www.gsmarena.com -sivuston mukaan sekä yhden että kahden kortin versioissa on mini-SIM käytössä.
Käyttäjätaso 7
www.gsmarena.com -sivuston mukaan sekä yhden että kahden kortin versioissa on mini-SIM käytössä.

Joo tämä on tiedossa ja monet muutkin sivustot / nettikaupat kertovat SIM:n olevan Mini-SIM , mutta esim. DNA (kuten edellä jo linkkasin) väittää saaneensa valmistajalta tiedon , että heidän myymissä laitteissa (Dual SIM-versio) on Micro-SIM.

Hoh hoijaa , ota tästä sitten selvää. No viimeistään silloin , kun laitteita on kaupoissa , toivottavasti tämäkin sotku selviää. Ei olisi pahitteeksi , jos Elisa selvittäisi asian kaikkien laiteversioiden osalta , mitä Suomessa myydään.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Löytyi sivusto, jossa on kuva takakansi avattuna tupla-SIMillä varustetusta mallista ja siellä sanotaan niiden olevan micro-SIM-kortteja..

http://www.techtolead.com/nokia-3310-faq/5326/
Käyttäjätaso 7
Löytyi sivusto, jossa on kuva takakansi avattuna tupla-SIMillä varustetusta mallista ja siellä sanotaan niiden olevan micro-SIM-kortteja..

http://www.techtolead.com/nokia-3310-faq/5326/


Hmmm...

Jos tämä on totta , niin pitäisiköhän teidän korjata verkkokauppaanne oikeat tiedot??
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
MicroSIM oli oikea koko. Verkkokaupan tieto on sinne nyt korjattu ja meillähän kaikissa uusissa SIM-korteissa on se 3-in-1 koot.

Kiitos hyvästä palautteesta ja virheellisen tiedon huomaamisesta! 🙂
Käyttäjätaso 7
MicroSIM oli oikea koko. Verkkokaupan tieto on sinne nyt korjattu ja meillähän kaikissa uusissa SIM-korteissa on se 3-in-1 koot.

Kiitos hyvästä palautteesta ja virheellisen tiedon huomaamisesta! :)


Jaa on?? Kyllä siellä mini-SIM toistaiseksi lukee. :D

https://elisa.fi/kauppa/#!/puhelimet/Nokia-3310

No katsotaan josko se joskus vaihtuisi micro-SIM:ksi

PS. Laitteesta on olemassa myös yhdellä SIM-paikalla varustettu versio. Mikä SIM-koko siinä on??
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
MicroSIM pitäisi olla molemmissa malleissa.

Jaa on?? Kyllä siellä mini-SIM toistaiseksi lukee. :D
Oho, sori, olin näemmä nopeampi vastaamaan tänne kuin mitä verkkokaupasta vastaava sinne puolelle korjauksen kanssa. No, korjaus tietoon on tulossa, kunhan korjausmies pääsee "vikapaikalle". Korjaus siis tulossa kuitenkin! 😃
Käyttäjätaso 7
Ja korjattu. Kiitos! 🙂

Osallistu keskusteluun