Kysymys

Plantronics Voyager Legend ongelmia!?

  • 24 February 2016
  • 6 kommenttia
  • 10095 katselukerrat

Sain tänään Elisalta kyseisen Handsfreen ja nyt on ongelmia.

- Miten yhdistän toisen laitteen kanssa? Ensimmäinen luuri löysi laitteen heti, mutta mikään muu laite ei löydä kuuloketta.

- Toimiiko Windows puhelimien kanssa?

- Miksi tämä joku Hub ohjelma puhelimessa sanoo kokoajan "On ear" vaikka laite olisi pöydällä? Ei muutu miksikään. Asetukset on tietysti niin että tuo tunnistusominaisuus käytössä.

- Eikö tällä kuulokkeella voi kuunnella mm. musiikkia puhelimesta?

Mahd. nopeita vastauksia kiitos! 🙂

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tonait kirjoitti:

Sain tänään Elisalta kyseisen Handsfreen ja nyt on ongelmia.

- Miten yhdistän toisen laitteen kanssa? Ensimmäinen luuri löysi laitteen heti, mutta mikään muu laite ei löydä kuuloketta.

- Toimiiko Windows puhelimien kanssa?

- Miksi tämä joku Hub ohjelma puhelimessa sanoo kokoajan "On ear" vaikka laite olisi pöydällä? Ei muutu miksikään. Asetukset on tietysti niin että tuo tunnistusominaisuus käytössä.

- Eikö tällä kuulokkeella voi kuunnella mm. musiikkia puhelimesta?

Mahd. nopeita vastauksia kiitos! :)


Onko palstalla mulla käytössä tätä handsfreetä? Itsellä ei valitettavasti ole ollenkaan kokemusta tämän laitteen toiminnasta. Tarkoitat että sait toimimaan yhdellä puhelimella ok, mutta et muilla?
Käyttäjätaso 3
Urhokas kirjoitti:
Tonait kirjoitti:
Sain tänään Elisalta kyseisen Handsfreen ja nyt on ongelmia.

- Miten yhdistän toisen laitteen kanssa? Ensimmäinen luuri löysi laitteen heti, mutta mikään muu laite ei löydä kuuloketta.

- Toimiiko Windows puhelimien kanssa?

- Miksi tämä joku Hub ohjelma puhelimessa sanoo kokoajan "On ear" vaikka laite olisi pöydällä? Ei muutu miksikään. Asetukset on tietysti niin että tuo tunnistusominaisuus käytössä.

- Eikö tällä kuulokkeella voi kuunnella mm. musiikkia puhelimesta?

Mahd. nopeita vastauksia kiitos! :)

Onko palstalla mulla käytössä tätä handsfreetä? Itsellä ei valitettavasti ole ollenkaan kokemusta tämän laitteen toiminnasta. Tarkoitat että sait toimimaan yhdellä puhelimella ok, mutta et muilla?

Minulla on, ja kytkettynä yhteen puhelimeen ja yhteen tablettiin ( Asus VivoTab Smart,  Win8.1)

En muista miten se liittäminen onnistuu, mutta lontoonkielinen käyttöohje löytyy täältä:

Voyager Legend UG

Mikä on puhelin jossa ongelma?? Ainakaan minun Samsung GS5neo:ssa (eikä ollut GS4:ssakaan) ei ole mitään "hub" ohjelmaa...
Käyttäjätaso 2
Hei,

valmistaja kertoo seuraavaa:

---

Paritus:

1 Kytke kuulokkeeseen virta ja toimi näin:

                            

paina Voice-painiketta ja sano ”Pair mode” (pariliitostila)tai pidä puhelupainiketta pohjassa, kunnes kuulet ilmoituksen ”Pairing” (muodostetaan pariliitosta).

2 Kun kuulokkeen punaiset ja siniset merkkivalot vilkkuvat, aktivoi puhelimesi Bluetooth®yhteys ja määritä se hakemaan uusia laitteita.

3 Valitse PLT_Legend. Syötä pyydettäessä salasanaksi neljä nollaa (0000) tai hyväksy yhteys.

4 Kun pariliitos on valmis, punaiset ja siniset merkkivalot lakkaavat vilkkumasta ja kuulet ilmoituksen ”pairing successful” (pariliitos muodostettu).

                            

HUOMAUTUS Voit ottaa käyttöön soittajan nimen ilmoituksen sallimalla puhelimessasi olevien yhteystietojen käytön, jos puhelin sitä pyytää.

-          Toimii Windows puhelimen kanssa

-          Hub ohjelma on Plantronicsin päivitys ohjelma mutta luulen että asiakkaan tunnistus ongelma häviää jos päivittää laitteen.

-          Musiikin kuuntelu onnistuu

---

Minulla ollut tämä syyskuusta 2016 alkaen, Käytössä yleensä aina.

Nyt soittajat tai puhekumppanit valitelleet, että pätkii, tai ääni heijjaa kuulumattomiin!!

Onko 3 vuotta maksimi, minkä nämä kestävät? Lataus kunnossa!!

Aloitin aikoinaan Nokian vehkeillä, joiden käyttöikä oli 6 kk eli takuuaika!! Jabra on kokeiltu ja tämä ehdottomasti paras, mutta nyt kiusallinen!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@HF-ystävä Tervetuloa OmaYhteisöön.

Kovassa käytössä laitteissakin kulumaa tulee ja jossain vaiheessa tietysti vaikuttaa toimivuuteen. 
Kannattaahan sitä testata toisella handsfreella, että toimiiko paremmin vai onko sitten yhteys handsfreen ja puhelimen välillä jotenkin tökkivä? 

Hei,

valmistaja kertoo seuraavaa:

---

Paritus:

1 Kytke kuulokkeeseen virta ja toimi näin:

                            

paina Voice-painiketta ja sano ”Pair mode” (pariliitostila)tai pidä puhelupainiketta pohjassa, kunnes kuulet ilmoituksen ”Pairing” (muodostetaan pariliitosta).

2 Kun kuulokkeen punaiset ja siniset merkkivalot vilkkuvat, aktivoi puhelimesi Bluetooth®️yhteys ja määritä se hakemaan uusia laitteita.

3 Valitse PLT_Legend. Syötä pyydettäessä salasanaksi neljä nollaa (0000) tai hyväksy yhteys.

4 Kun pariliitos on valmis, punaiset ja siniset merkkivalot lakkaavat vilkkumasta ja kuulet ilmoituksen ”pairing successful” (pariliitos muodostettu).

                            

HUOMAUTUS Voit ottaa käyttöön soittajan nimen ilmoituksen sallimalla puhelimessasi olevien yhteystietojen käytön, jos puhelin sitä pyytää.

-          Toimii Windows puhelimen kanssa

-          Hub ohjelma on Plantronicsin päivitys ohjelma mutta luulen että asiakkaan tunnistus ongelma häviää jos päivittää laitteen.

-          Musiikin kuuntelu onnistuu

---

Hei,

kokeilin tällä ohjeella pari vuotta vanhan Plantronics 5200 yhdistää One Plus 7, aiemmin toimi hyvin edellisen One Plussan kanssa.

Nyt en saa noita valoja vilkkumaan vaikka painan sitä Voice-painiketta. Mikä voi olla vikana