Samsung TV (valovuoto)

  • 26 February 2017
  • 25 kommenttia
  • 19574 katselukerrat

Noniin, tilasin Elisalta Samsung KU6475 UHD 55" Smart TV:n ja hain sen postista perjantaina 24.2. Eli kyseessä siis juuri paketista otettu ja siinä sitten, kun sain sen asennettua ja laitettuani sen päälle niin heti pisti silmää valovuoto alareunassa kahdessa kohtaa.Parhaiten valovuoto näkyy tummia taustoja vastaan. Sen verran isot vuodot, että pistää häiritsevästi silmään. Mites elisalla on kyseisten laitteiden huolto/takuu/korjaus?

Onko elisalla palvelua missä viallinen tuote haetaan ja tuodaan uusi tilalle? Vai pitääkö minun nyt tunkea toi iso tv takaisin omaan laattikkoonsa ja yritettävä se jollain keinolla saada postiin.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

25 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Tuotteen voi itse toimittaa huoltoon. Alla ohjeet:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/laitteiden-huolto/#laitekohtainen
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Tuotteen voi itse toimittaa huoltoon. Alla ohjeet:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/laitteiden-huolto/#laitekohtainen


Nuo ohjeet koskevat puhelimia ja tabletteja, ei televisioita.

Samsungilla on yli 40" televisioille ns. on-site -takuu, mikä tarkoittaa, että yli 40" telkkarit huolletaan asiakkaan kotona, mikäli mahdollista. Jos asiakkaalla ei ole riittävästi tilaa, ottaa asentaja television mukaansa ja palauttaa sen suoraan asiakkaalle huollettuna. Huoltotilaus onnistuu Samsungin tuotetuen kautta.

Eli soitto tuotetukeen ja sitä kautta homma hoituu. Tuotetuki tarvitsee televisiosta sarjanumeron, mallinumeron sekä ostotiedot.
Noniin nyt on tilanne sellainen, että minä en todellakaan huoli tätä tuotetta! 2 kertaa tähän vaihdettiin täysin uusi näyttöpaneeli ja valovuotoa esiintyy edelleen. Että mites elisalla asia hoidetaan? kerran tämä tuote ei vastaa sitä mitä odotan sen olevan niin en myöskään tätä huoli. Olen sen verran tarkka juurikin tuon kuvan suhteen ja tämä valovuoto on tässä aivan liikaa. Mielelläni vaihtaisin tuoteen johonkin toiseen televisioon mutta ei todellakaan samaan! Kolmatta kertaa tähän ei ruveta mitään näyttöpaneelia vaihtamaan.

Asiakaspalautuksena onnistuuko?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Laita https://elisa.fi/palstatiimi yksityisviestillä nimi, asiakasnumero, puh. numero ja sähköpostiosoite, niin pyydän valikoimapäällikköä vilkaisemaan tätä.
Laitettu...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Pystyisitkös pistää meille pari kuvaa tästä? Mustalla kuvalla, sekä näyttö päällä?
Tähän ketjuun esimerkiksi pystisi liittämään kuvia. Pistettäs vähän eteenpäin niitä kuvia. Myös telkun sarjanumero olisi kiva 🙂
Tässä kuvat ja sarjanumero: 09583SHJ100021E. Kuvat ei ole kovin hyvä laatuisia. Kiitos kännykän. Toivottavasti nämä riittää.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Melko hurjat vuodot kyllä.. En minäkään tuollaista ruutua hyväksyisi.
Pystyisitkös pistää meille pari kuvaa tästä? Mustalla kuvalla, sekä näyttö päällä?
Tähän ketjuun esimerkiksi pystisi liittämään kuvia. Pistettäs vähän eteenpäin niitä kuvia. Myös telkun sarjanumero olisi kiva :)


Kuvia nyt on niin mikä mahtaa asian tilanne olla?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Yhteyshenkilö Samsungilta on tänään poissa, joten huomenna jatketaan keskustelua heidän kanssa tästä ja ratkaisu pyritään nyt saamaan huomisen tai viimeistään ylihuomisen aikana! Pahoitteluni, että tässä on kestänyt!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heipsansaa Vorlon73! 🙂 Saatiin tiedoksi, että Samsungilta ollaan suhun päin yhteydessä ja tämä TV tullaan hakemaan pois ja tilalle tulee uusi (saman mallin) TV. Jos tuo ei sinulle sovi niin kaupan purku jää ainoaksi mahdollisuudeksi.
Joo, homma on nyt kyllä niin, että mulle riittää tää tv kanssa säätäminen. EI tästä tule yhtään mitään. En usko että uusi samanlainen tv korja asiaa koska on paneeli vaihdettu 2 kertaa ja sama toistuu.Haluan purkaan tämän kaupan. Miten asia hoidetaan? Pitääkö mun lähettää TV asikaspalautuksena vai tuleeko joku hakemaan pois?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moi taas,

no tosi ikävä juttu 😞 Onko telkussa yhä valovuotoa vaikka se vaihdettiin? Vai mikä sen kanssa vielä turhauttaa? 🙂
No siis kyllä. Tähän on vaihdettu näyttöpaneeli 2 kertaa ja valovuotoa on edelleen. Se ei ole miksikään muuttunut. Kaupan purku on nyt ainoa vaihtoehto. Turhauttaa toi valovuoto.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Siis etkös saanut sitä uutta laitetta? Onko Samsung ollut suhun yhteydessä?
Samsung service vastasi minulle tänää näin...

"Hei Toni,

Selvittelimme laitteesi valovuotoa Samsungin insinööreiltä, josta saimme päätöksen, ettei valovuodot ole normaalista poikkeavia.
Tätä valovuotoa esiintyy kaikilla tällä tekniikalla varustetuilla malleilla.
Tästä johtuen ei laitteellesi ole valitettavasti huollollisesti mitään tehtävissä.

Best regards / Ystävällisin terveisin"

Sen verran oli yhteydessä, että lähettää kuvia valovuodosta ja kun ei mitään sen jälkeen ole kuulunut niin laitoin sähköpostia ja vastaus oli toi. Minulla ei ole enään mitään mielenkiintoa tapella tämän asian kanssa. Kaupan purku ja asia sitten hoidettu.
Samsung on tätä yrittänyt esin korjata 2 kertaa ja nyt todetaan, että ei olisi vika vaan tavallaan ominaisuus. Minusta tämä on väärin asiakasta kohtaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8
Samsung on tätä yrittänyt esin korjata 2 kertaa ja nyt todetaan, että ei olisi vika vaan tavallaan ominaisuus. Minusta tämä on väärin asiakasta kohtaan. älä nyt missään nimessä anna periksi sen verran kalliita telkat on vaadi kaupan purkua jos ei tule kuntoon ja ota tarvittaessa yhteyttä kuluttajaneuvontaan https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/
Huomenna pitäisi selvitä mitä tehdään. Huomista odotellessa mutta tosihan on se, että kyseistä tuotetta tuossa kunnossa en missään nimessä tule huolimaan. En ole ikinä nähny muissa telkuissa näin suurta valovuotoa. Vanhassa Samsung 46" töllössäkään ei ollut tippaakaan valovuotoa...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Noniin, soiteltiinkin aloittajan kanssa ja homma saatiin purkkiin. 🙂
Eli matkahuolto noutaa laitteen ja kauppa puretaan.
Hyvä näin ja saatiin asia loppuun käsiteltyä. Uuden TV:n metsästykseen. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Itse olen ollut tyytyväinen Sonyn televisioihin. Ongelmia ei ole pahemmin ilmennyt ja nuo hiukan paremmat mallit ovat oleet tähän asti varsin päteviä pelejä.
Uusi TV ostettu ja ei mitään valittamista. Ei valovuotoja eikä muutenkaan ongelmia. Sony oli mielessä mutta LG:n tarjous vei voiton samaan hintaan enemmän. Loistava TV. :)

https://www.power.fi/televisiot-ja-tarvikkeet/televisiot/lg-55uh850v-55-4k-ultra-hd-smart-tv/p-255146/
Tässä kuva omasta Samsungin yksilöstä, alue ei sinällään ole iso, mutta tuo kirkas ja tumma kohta vasemmalla alhaalla erottuu jo sävyerona normaalikuvassa, puhumattakaan kun "leffaraidat" jää kuvaan, samsungin huoltoa odotellessa.
Aika paha vuoto tossakin. Luultavasti huolto ei saa korjattua. Minullekin samppaan vaihdettii 2 kerta paneeli. Eikä auttanut sama vuoto ja täsmälleen samoissa paikoissa. Eli taitaa kaikissa tuon sarjan sampoissa olla paneelit viallisia.