Turvapaketin asennus ei onnistu
Meillä on Turvapaketti 6 (eli 6 laitteelle). Asennuksessa sekä PC:lle että mobiililaitteille on ongelmia heti alkuunsa.
PC ja mobiili:
Kirjauduttu OmaElisaan, mutta kun valittu "Turvapaketin" kohdalta "Siirry palveluun", tulee virheilmoitus "Ei voitu kirjautua": https://safeavenue.f-secure.com/iframe/-sso/saunalahti/?error_description=Mapping+into+unique+user+key+resulted+in+null+or+empty+value+from+source+attributes&state=lang%3Dfi&error=server_error.
PC:ssä selain IE 11, mobiilissa Chrome 57.
Osaisiko joku auttaa!?
PC ja mobiili:
Kirjauduttu OmaElisaan, mutta kun valittu "Turvapaketin" kohdalta "Siirry palveluun", tulee virheilmoitus "Ei voitu kirjautua": https://safeavenue.f-secure.com/iframe/-sso/saunalahti/?error_description=Mapping+into+unique+user+key+resulted+in+null+or+empty+value+from+source+attributes&state=lang%3Dfi&error=server_error.
PC:ssä selain IE 11, mobiilissa Chrome 57.
Osaisiko joku auttaa!?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Testasin juuri koneella Mozillalla, että Chromella ja meni kyllä eteenpäin normaalisti. Toki tuossa voi olla sun tunnuksien kohdalla jotain häikkää? Kannattaa asiakaspalveluun huomenna soitella. Toki välimuistin ja evästeiden siivous selaimelta voi koittaa tehdä ja sit uus yritys.
Kannattaa kokeilla nuo tuossa ylempänä neuvotut toimenpiteet ensimmäisenä. 🙂 Jos et vielä ole ehtinyt soitella asiakaspalveluun niin voit myös laittaa yksityisviestiä meille: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan selvitellä.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi