Aika jännä, että Elisan korjaussivun mukaan näin:
“Nettiyhteydessä on vika. Modeemisi ei ole muodostanut yhteyttä nettiin.”
Satun kyllä olemaan juuri tämän modeemin kautta yhteydessä Elisaan…
Ilmeisesti Elisallla ei ole mitään paikkaa, mihin häiriöraportin voisi lähettää?? En viitsi alkaa soittelemaan asiasta pihalla oleville asikaspalvelijoille, joiden tehtävä on antaa lipserviceä ja päästä asiakkaista eroon mahdollisimman nopeasti.
Ilmeisesti Elisallla ei ole mitään paikkaa, mihin häiriöraportin voisi lähettää?? En viitsi alkaa soittelemaan asiasta pihalla oleville asikaspalvelijoille, joiden tehtävä on antaa lipserviceä ja päästä asiakkaista eroon mahdollisimman nopeasti.
Kokeile tätä
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
tai tätä
@OmaYhteisö-tiimi
Kiitti! Juuri tätä sivua etsin. Se on vaan tarkoituksellisesti piilotettu niin, että sille ei eksy sattumaltakaan
Elisa resetoi yhteyden ja 40h se pysyikin toiminnassa. Maanantaiaamuna taas yhdeksän jälkeen pätkäisi. Ettei nyt vaan olisi serverin/verkon kapasiteetti tullut vastaan, kun kaikki etätyöläiset aloittelevat yht’aikaa työpäiväänsä (=netflixin katsomista )… yllättävää kyllä, tämä pätkäisy tapahtuu yleensä aamulla klo 9-10.
Elisa resetoi yhteyden ja 40h se pysyikin toiminnassa. Maanantaiaamuna taas yhdeksän jälkeen pätkäisi. Ettei nyt vaan olisi serverin/verkon kapasiteetti tullut vastaan, kun kaikki etätyöläiset aloittelevat yht’aikaa työpäiväänsä (=netflixin katsomista )… yllättävää kyllä, tämä pätkäisy tapahtuu yleensä aamulla klo 9-10.
Eihän tuo hyvältä kuulosta ollenkaan, että aamuisin yhteys heittää kollektiivisesti jarrut vastaan. Laitatko meille yksityisviestiä , niin saadaan laitettua tästä vikailmoitusta eteenpäin ja verkon tarkkailuun sekä korjaukseen. Pyritään tätä kautta välttämään tuota “ota töpseli pois seinästä-laita töpseli seinään jne.” keskustelua Selvityksen nopeuttamiseksi lisäiletkö asiakasnumerosi profiiliisi
Eihän tuo hyvältä kuulosta ollenkaan, että aamuisin yhteys heittää kollektiivisesti jarrut vastaan. Laitatko meille yksityisviestiä , niin saadaan laitettua tästä vikailmoitusta eteenpäin ja verkon tarkkailuun sekä korjaukseen. Pyritään tätä kautta välttämään tuota “ota töpseli pois seinästä-laita töpseli seinään jne.” keskustelua Selvityksen nopeuttamiseksi lisäiletkö asiakasnumerosi profiiliisi
Eipä hätää, teknisen tuen kanssa selvittelemme ongelmaa parhaillaan.
Elisa ei näköjään saa tätä toimimaan. Koko vapun ajan yhteys toimi eli yli viisi päivää, mutta taas tänä aamuna DHCP lease vanhentunut. Täytynee miettiä, mitä tämän yhteyden kanssa jatkossa tekee vai tekeekö mitään.
Oletko testannut yhteyttä toisella modeemilla? Oikeastaan kaikenlaiset ongelmat IP-osoitteen kanssa (ei pelkästään sen uusiminen) johtuvat todella usein vikaantuneesta modeemista. Vahva suositus tekemään toisella laitteella testaus!
Oletko testannut yhteyttä toisella modeemilla? Oikeastaan kaikenlaiset ongelmat IP-osoitteen kanssa (ei pelkästään sen uusiminen) johtuvat todella usein vikaantuneesta modeemista. Vahva suositus tekemään toisella laitteella testaus!
<sarkasmi-mode-on>Joo, tyypillisestihän DHCP:n yhtäkkinen arkiaamujen toiminnallisuusongelma palautuu kuluttajalaitteen HW-ongelmaksi<sarkasmi-mode-off>
@roopeg tuota ehdotteli lähinnä sen takia, että toisella laitteella testaus ja ongelman rajaaminen on yleensä parhaita työkaluja tai yksittäisiä vianrajaustoimenpiteitä mitä vain asiakas itse pystyy kokeilemaan, jos tuosta tehdään vikailmoitus eteenpäin ja vika rajautuisikin sisäverkkoon niin siitä tulisi sitten tarkastusmaksu
Jos pystyisit lisäämään asiakasnumeron vielä profiiliisi voin tarkistaa vielä, mitä tuolle on tähän mennessä keritty tekemään tai tarkistamaan.