Vastattu

Laajakaista irtisanottu Elisan toimesta?

  • 28 elokuu 2020
  • 5 kommenttia
  • 705 katselukerrat

  • Osallistuja
  • 18 kommenttia

Tuli tekstiviesti, että liittymääni tehdään teknisiä muutoksia. Sitten tuli toinen viesti, että uusi liittymäni on käytettävissä 31.8 klo 17 mennessä. Katsoin omasta elisasta ja siellä näkyy, että olen irtisanonut nykyisen liittymäni sulkeutuvaksi 30.8. Lisäksi omissa tiedoissa sähköpostiosoitteisiin voisi valita jonkun Elisan tyypin osoitteen ext-alkuisena.

Mitä hittoa? Olisiko tästä pitänyt tulla joku kirje/tiedote? Mikä muuttuu? Pitääkö modeemi vaihtaa? Katkeaako netti 30.8. ?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 1 syyskuu 2020, 11:52

Netti katkesi tänään klo 11:30 ja alkoi toimimaan taas hetken kuluttua. IP-osoite vaihtui. Sitten tuli tekstiviesti, että laajakaistaverkon parannustyö alueellani on tehty.

Oli vaan aika erikoinen tapa tehdä verkon parannus kun vaati sopimuksen irtisanomisen. Nyt Omassa Elisassa näkyy, että on tehty uusi sopimus. Ja on laitettu kuluiksi 3.90€ avausmaksua uuteen sopimukseen. Täytyy reklamoida jos tuo laskulle asti ilmestyy.

Jotain tuolla nyt kuitenkin parannettiin koska gatewayn pingit putosi 18ms → 13ms.

 

Aivan. Onhan tuo hieman kehnosti tiedotettu :fearful:  Voidaan tottakai katsoa tuo muutosmaksu kuljeksimasta pois ja muutenkin koko tapahtumasarjaa läpi jos nappaat tuota yksityisviestiä meille moderaattoreille.

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Tuli tekstiviesti, että liittymääni tehdään teknisiä muutoksia. Sitten tuli toinen viesti, että uusi liittymäni on käytettävissä 31.8 klo 17 mennessä. Katsoin omasta elisasta ja siellä näkyy, että olen irtisanonut nykyisen liittymäni sulkeutuvaksi 30.8. Lisäksi omissa tiedoissa sähköpostiosoitteisiin voisi valita jonkun Elisan tyypin osoitteen ext-alkuisena.

Mitä hittoa? Olisiko tästä pitänyt tulla joku kirje/tiedote? Mikä muuttuu? Pitääkö modeemi vaihtaa? Katkeaako netti 30.8. ?

 

Moi @ett ! Nyt kyllä kuulostaa erikoselta, niin meidän kannattaa tapahtunutta/tapahtuvaa selvittää pintaa syvemmältä. Suosittelen tämän tiimoilta olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai me moderaattorit voimme tilannetta katsoa pintaa syvempää täällä OmaYhteisössä yksityisviestien puolella. Tällä hetkellä sillä puolen on vain hieman vastausviivettä.

Tuli tekstiviesti, että liittymääni tehdään teknisiä muutoksia. Sitten tuli toinen viesti, että uusi liittymäni on käytettävissä 31.8 klo 17 mennessä. Katsoin omasta elisasta ja siellä näkyy, että olen irtisanonut nykyisen liittymäni sulkeutuvaksi 30.8. Lisäksi omissa tiedoissa sähköpostiosoitteisiin voisi valita jonkun Elisan tyypin osoitteen ext-alkuisena.

Mitä hittoa? Olisiko tästä pitänyt tulla joku kirje/tiedote? Mikä muuttuu? Pitääkö modeemi vaihtaa? Katkeaako netti 30.8. ?

 

Moi @ett ! Nyt kyllä kuulostaa erikoselta, niin meidän kannattaa tapahtunutta/tapahtuvaa selvittää pintaa syvemmältä. Suosittelen tämän tiimoilta olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai me moderaattorit voimme tilannetta katsoa pintaa syvempää täällä OmaYhteisössä yksityisviestien puolella. Tällä hetkellä sillä puolen on vain hieman vastausviivettä.

 

Netti katkesi tänään klo 11:30 ja alkoi toimimaan taas hetken kuluttua. IP-osoite vaihtui. Sitten tuli tekstiviesti, että laajakaistaverkon parannustyö alueellani on tehty.

Oli vaan aika erikoinen tapa tehdä verkon parannus kun vaati sopimuksen irtisanomisen. Nyt Omassa Elisassa näkyy, että on tehty uusi sopimus. Ja on laitettu kuluiksi 3.90€ avausmaksua uuteen sopimukseen. Täytyy reklamoida jos tuo laskulle asti ilmestyy.

Jotain tuolla nyt kuitenkin parannettiin koska gatewayn pingit putosi 18ms → 13ms.

 

Käyttäjätaso 5

Netti katkesi tänään klo 11:30 ja alkoi toimimaan taas hetken kuluttua. IP-osoite vaihtui. Sitten tuli tekstiviesti, että laajakaistaverkon parannustyö alueellani on tehty.

Oli vaan aika erikoinen tapa tehdä verkon parannus kun vaati sopimuksen irtisanomisen. Nyt Omassa Elisassa näkyy, että on tehty uusi sopimus. Ja on laitettu kuluiksi 3.90€ avausmaksua uuteen sopimukseen. Täytyy reklamoida jos tuo laskulle asti ilmestyy.

Jotain tuolla nyt kuitenkin parannettiin koska gatewayn pingit putosi 18ms → 13ms.

 

Aivan. Onhan tuo hieman kehnosti tiedotettu :fearful:  Voidaan tottakai katsoa tuo muutosmaksu kuljeksimasta pois ja muutenkin koko tapahtumasarjaa läpi jos nappaat tuota yksityisviestiä meille moderaattoreille.

Minulle kävi sama tapaus, tuli tiedote että tehdään teknisiä muutoksia ja myöhemmin tilausvahvistus  “kiitos tilauksesta, blaablaa”, vaikka en ole mitään tilannut? Erikoista toimintaa

Joo, olisi siinä tekstiviestissä voinut sanoa, että muutoksen/parannustyön yhteydessä liittymäsopimus vaihtuu eikä asia vaadi asiakkaalta toimenpiteitä.

Osallistu keskusteluun