Vastattu

Modeemi ei toimi


Eilen illalla interet yhteys pätki ja lopulta katkesi kokonaan. Modeemi näyttää punaista valoa "moden" kohdalla. Modeemin nettisivulla lukee "yhteyttä ei saatu, koska soittoasetuksesi ovat väärät. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan." en haluaisi ottaa yhteyttä oikeen kun maksaa. Resettaus ei toimi.. Kaupunki :valkeakoski

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Luukas 25 July 2020, 13:19

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Eilen illalla interet yhteys pätki ja lopulta katkesi kokonaan. Modeemi näyttää punaista valoa "moden" kohdalla. Modeemin nettisivulla lukee "yhteyttä ei saatu, koska soittoasetuksesi ovat väärät. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan." en haluaisi ottaa yhteyttä oikeen kun maksaa. Resettaus ei toimi.. Kaupunki :valkeakoski

Eivat kaikki yhteydenottotavat maksa , vain puhelimella soittaminen. Toki kiireellisessä tapauksessa soittaminen lienee nopein tapa saada apua.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Eilen illalla interet yhteys pätki ja lopulta katkesi kokonaan. Modeemi näyttää punaista valoa "moden" kohdalla. Modeemin nettisivulla lukee "yhteyttä ei saatu, koska soittoasetuksesi ovat väärät. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan." en haluaisi ottaa yhteyttä oikeen kun maksaa. Resettaus ei toimi.. Kaupunki :valkeakoski

Eivat kaikki yhteydenottotavat maksa , vain puhelimella soittaminen. Toki kiireellisessä tapauksessa soittaminen lienee nopein tapa saada apua.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Sain korjattua. Soitettiin lopulta asiakaspalveluun ja saatiin vastaus,nyt toimii hyvin. 

Hei, minulla täsmälleen sama vika modeemin kanssa, mutta et kertonut, mitkä korjausohjeet olivat. Elisan chat on tukossa eikä ole käytössä. Puhelimessa saamani ohjeet eivät toimineet.

Joo, ei toimi ei. Vaikkakin tää alkuperäinen keskustelu näyttäisi olevan 3 vuotta vanha mutta ois kiva saada ajankohtaista tietoa et onkohan Tampereella jotain isompaa ongelmaa vai onko mun zyxellini hajonnut itekseen vaikka vielä aamulla se toimi.

Herätys, Elisa!

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Pööpeli ilmeisesti olit jo saanut hommaa eteenpäin? :)

 

Mites @Lovisa, vielä siis  ongelma päällä eikä yhteyttä? Lisääkkö profiiliisi asiakasnumeron ni voidaan vilasta tätä kautta onko jostain alueellisesta yleisemmästä kyse vai mistä johtuu ettei toimisi? :) 

Jepulis, täällä homma edenny jo eilis illasta ja tänään sainkin jo yhteyden pelaamaan 👍

No nyt vihdoin selvisi viikon taistelun jälkeen. Kyse oli PIN-koodista, jota reititin haluaa, mutta jota ei voi mihinkään kirjoittaa. Guru ohjasi Huawein mallikoodin kautta poistamaan PIN-kyselyn. Lähetin pyynnön, että kortin mukana tulisi ohjeet tällaisten ongelmien varalle ja että ne voisi löytää myös kotisivulta. Kaikki kun eivät ole syntyneet tietokoneajalla. (Eikä OmaElisan kirjautuminen hyväksy salasanaa, muille sisäänkirjautumisille se kelpaa.)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

No nyt vihdoin selvisi viikon taistelun jälkeen. Kyse oli PIN-koodista, jota reititin haluaa, mutta jota ei voi mihinkään kirjoittaa. Guru ohjasi Huawein mallikoodin kautta poistamaan PIN-kyselyn. Lähetin pyynnön, että kortin mukana tulisi ohjeet tällaisten ongelmien varalle ja että ne voisi löytää myös kotisivulta. Kaikki kun eivät ole syntyneet tietokoneajalla. (Eikä OmaElisan kirjautuminen hyväksy salasanaa, muille sisäänkirjautumisille se kelpaa.)

PIN-koodin kanssa ongelmaa ilmeni yhessä kohtaa enemmän B315 mallin kannsa, silloin tehtiin asiakaspalvelusivuille tämmöinen ohje:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/huawei-B315/#vianselvitys

Toi ei oo mitenkään normaalia ja tavallista että tuota käy joten välttämättä ei tohon oikein oo hirveen suurta tarvetta tolle yksityiskohtaiselle ohjeelle itsesäsään laitteen mukana, etenkään kun noi laitteetkin voi päivittyessään muuttua joskus aikalaillakin tuolta hallintasivujen puolelta :/ 

Hyvä kuulla kuitenkin että sait tuon ongelman pois päiväjärjestyksestä jo! :)

Hei

Tuo nettipurkki pätkii koko ajan. 

Tänään sammui itsekseen ja oli 4tuntia pimeenä. Aukesi kun  laittoi päälle. Punainen valo palaa päivittäin. Epäilen että purkissa vika. Kallis ko mahoton tuo purkki eikä toimi. 

Elisa viihteestä ei yhtään sarjaa eikä elokuvaa katsottu kun netti pätkäsee poikki heti.

Maksan joka kk tyhjästä. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6

Hei

Tuo nettipurkki pätkii koko ajan. 

Tänään sammui itsekseen ja oli 4tuntia pimeenä. Aukesi kun  laittoi päälle. Punainen valo palaa päivittäin. Epäilen että purkissa vika. Kallis ko mahoton tuo purkki eikä toimi. 

Elisa viihteestä ei yhtään sarjaa eikä elokuvaa katsottu kun netti pätkäsee poikki heti.

Maksan joka kk tyhjästä. 

010 190 240 (mpm/pvm) Tuonne voi soittaa 24/7 kuuntelee robotin höpinät pois niin vastataan vikapalvelusta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @MeJu! Harmi kuulla ongelmista nettiyhteyden kanssa. Soittelitko jo tuonne @MR ADAM vinkkaamaan numeroon? 🙂 Voit myös halutessasi laittaa meille yksityisviestiä, niin voidaan sitäkin kautta tutkia asiaa tarkemmin!