Positiivinen palaute

  • 5 May 2020
  • 1 kommentti
  • 1342 katselukerrat

Hei!

 

Yritin tuossa etsiä linkkiä, mistä antaa palautetta, mutta onnistunee varmasti täältäkin. Anyway sain tänään ohjeistusta puhelimitse reittittimen käyttöönottoon, koska ilmeisesti vanha oli kyykännyt ja olin jo vaihtanut uuden puhelinpistokkeen ym. No annas olla tämä kaveri sieltä teiltä soittaa, jonka nimeä en nyt valitettavasti muista ja neuvoo kuin aapisesta eka luokkalaiselle, miten tämä tp-link modeemi otetaan käyttöön. Eikä siinä vielä kaikki, vaan tietokoneen alkaessa päivittämään hän lupaa soittaa takaisin myöhemmin ja siinä kävi jo mielessä, että tänäänkään ei ole se päivä  kun Malmilla wifi toimii. Mitä vielä puhelinhan soi ja homma saatiin workimaan, vaikka puhelimen tässä päässä ei asu todellakaan mikään "koodari". Eli kiitokset vaan tälle jäbälle ammattitaidosta ja kärsivällisestä asiakaspalvelusta.

 

Ystävällidin terveisin

Jani Mäki


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Janmak74 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

Ihan huippuhomma että asia ratkesi :tada:  kiva kuulla! Tämä sopii aivan yhtä hyvin palautekanavana kuin mikä tahansa muukin :blush:  usein puhelujen jälkeen lähtee vielä tekstiviestitse palautetekstarit mihin on veloituksetonta vastata, silloin palaute kohdistuu välittömästi henkilökohtaisesti sille asiakaspalvelijalle joka kanssasi jutteli. Ja tärkeintä tietenkin on että homma saatiin kuntoon :slight_smile: