Vastattu

Verkon paikallinen hallinta

  • 17 syyskuu 2020
  • 7 kommenttia
  • 451 katselukerrat

En pääse verkon paikalliseen hallintaan. Sivu ilmoittaa jokaisella yrityskerralla, että sivu ei vastannut riittävän nopeasti.

Yritän ottaa chromecastastia ja antaa vikailmoituksen ja, että tulee tarkistaa onko reitittimen eristäminen käytössä. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Opiskelija2 22 syyskuu 2020, 20:30

Aloittaisin ihan uudelleenkäynnistyksellä. Resetointi on mielestäni se viimeinen keino, eikä suinkaan ensimmäinen. 

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Mikä laite on kyseessä, jonka hallintaan yrität päästä ? Ja ilmeisesti tietokoneella yrität päästä ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Mulla oli samainen ongelma tietokoneella kiinteällä yhteydellä ja Huawein modeemilla. Ongelma ratkesi, kun sammutin modeemin, annoin olla noin 40 sek virrattomana ja sit uudelleen käyntiin.

Käyttäjätaso 3

Arriksen purkkia saa ainakin vähän väliä buuttailla jos sinne haluaa päästä käsiksi.

Kyseessä Kotiboksi VMG3925, puhelimella ja läppärillä yrittänyt. 

Käyttäjätaso 3

Kyseessä Kotiboksi VMG3925, puhelimella ja läppärillä yrittänyt. 


Oletko kokeillut resetoida modeemia ohjeiden mukaan :

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-vmg3925/

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Aloittaisin ihan uudelleenkäynnistyksellä. Resetointi on mielestäni se viimeinen keino, eikä suinkaan ensimmäinen. 

Käyttäjätaso 3

Aloittaisin ihan uudelleenkäynnistyksellä. Resetointi on mielestäni se viimeinen keino, eikä suinkaan ensimmäinen. 


Oletin että tätä on jo kokeiltu, mutta jos ei, niin toki se ensin.

Osallistu keskusteluun