Vastattu

Verkon paikallinen hallinta

  • 17 September 2020
  • 7 kommenttia
  • 466 katselukerrat

En pääse verkon paikalliseen hallintaan. Sivu ilmoittaa jokaisella yrityskerralla, että sivu ei vastannut riittävän nopeasti.

Yritän ottaa chromecastastia ja antaa vikailmoituksen ja, että tulee tarkistaa onko reitittimen eristäminen käytössä. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Opiskelija2 22 September 2020, 20:30

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Mikä laite on kyseessä, jonka hallintaan yrität päästä ? Ja ilmeisesti tietokoneella yrität päästä ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Mulla oli samainen ongelma tietokoneella kiinteällä yhteydellä ja Huawein modeemilla. Ongelma ratkesi, kun sammutin modeemin, annoin olla noin 40 sek virrattomana ja sit uudelleen käyntiin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Arriksen purkkia saa ainakin vähän väliä buuttailla jos sinne haluaa päästä käsiksi.

Kyseessä Kotiboksi VMG3925, puhelimella ja läppärillä yrittänyt. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Kyseessä Kotiboksi VMG3925, puhelimella ja läppärillä yrittänyt. 


Oletko kokeillut resetoida modeemia ohjeiden mukaan :

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-vmg3925/

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Aloittaisin ihan uudelleenkäynnistyksellä. Resetointi on mielestäni se viimeinen keino, eikä suinkaan ensimmäinen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Aloittaisin ihan uudelleenkäynnistyksellä. Resetointi on mielestäni se viimeinen keino, eikä suinkaan ensimmäinen. 


Oletin että tätä on jo kokeiltu, mutta jos ei, niin toki se ensin.