Miksi ihmeessä saan ylläolevan ilmoituksen. Minulla on tietokone, jossa on mobiililaajakaista, mutta nyt se ei ole muutamaan päivään toiminut. Kun otan SIM-kortin pois ja laitan sen nettitikkuun, se toimii.
Sivu 1 / 1
Hmm.. Kuullostaapa kummalle 😕 Käytätkö sim-korttia yleensä reitittimessä tai onko tietokoneessasi erillinen paikka kortille? Onko tietokoneelle tullut äskettäin uusia päivityksiä tai onko se tarjonnut uusien ohjelmistojen lataamista? Ovatko tietokoneen asetukset kunnossa?
Kiitos paljon vastauksesta. On ollut vähän kiireitä töissä ja koneiden asentamisten kanssa. SIM-kortti on tietokoneessa. Ajoin laitteeseen Windowsin Anniversary Updaten, mutta ilmoitus tuli jo ennen sitä. Koneessa oli alun perin Win 8 ja päivitin sen kympiksi. Yhteys toimi kympissä pitkään, mutta viimeaikoina tuli tuo ilmoitus. Asetusten pitäisi olla kunnossa, en tee tuohon koneeseen juuri mitään uusien ohjelmien asennuksia. Tuo ilmoitus vaikuttaa kummaliselta, kun en löydä mistään, miten saisin sen takaisin käyttöön.
Kurkkaapa laitehallinnasta, mikä tuo SIM -moduuli on (merkki ja malli). Sen ajureita voisi kokeilla päivitellä / asennella uudelleen.
Kiitos taas. Kone on kotona, mutta katson sitä illalla.
Kiitos vielä kummallekin. Yritin päivittää Huawein ajurin. Tuli ilmoitus, että se on ajan tasalla. Kun sen jälkeen kokeilin kuitenkin mobiiliyhteyttä, se toimi 😃
Hei hieno juttu! Kiva kun kävit vielä huikkaamassa asian tulleen kuntoon. 🙂
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi