Vastattu

Refund

  • 26 August 2021
  • 1 kommentti
  • 45 katselukerrat

Hi! You have been overbilling me which was corrected, but you refunded the amount to an invoice that has already been paid. As I said on the phone, you should refund the amount directly to my bank account, which I gave to you on the phone. This is now the 3-4 contact to get this sorted. I hope this will finally close the issue.Please confirm when done. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 26 August 2021, 13:19

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Hi @Krissy! Unfortunately we can’t take care of issues related to contracts or billing here in public forum. You can book a call time, or contact our customer service directly.