Vastattu

sim-kortin numeron selvittäminen

  • 23 September 2014
  • 1 kommentti
  • 7288 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Minulla on latausliittymä, joka on puhuttu vuosi sitten tyhjäksi. Liittymä näkyy OmaSaunalahdessa ja siihen näyttäisi voitavan ladata saldoa. Ongelma on, etten ole varma, onko minulla oikeaa sim-korttia enää.

Löysin yhden saunalahden sim-kortin, mutta se ei välttämättä ole oikea. Pystynkö esim. OmaSaunalahdessa helposti selvittämään latausliittymäni sim-kortin numeron?

Tai onko joku muu tapa näppärästi selvittää ongelma?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi vanhavaiva 23 September 2014, 17:43

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Laita sim-kortti puhelimeen ja kokeile. Tollo!

OmaSaunalahdesta et löydä tätä tärkeää sim-kortin numeroa. Kuten et myöskään sopimuksen teon päivämäärää tai liittymän voimassaoloaikaa. Latausliittymä on voimassa kaksi vuotta tilauksen tekemisestä (tai viimeisimmästä latauksesta), kuten sinun tapauksessasi.

Kotiin saapuneessa tilausvahvistuksessa / liittymäsopimuksessa ei ole päivämääriä, joten sinun pitää soittaa numeroon *100# saadaksesi liittymän voimassoloajan selville.

Sinulla liittymä on näemmä voimassa 22.9.2016 asti, vaikka et ole ladannut sitä. Onneksi olkoon. :p