Vastattu

Uuden SIM-kortin aktivointi

  • 26 June 2018
  • 3 kommenttia
  • 6819 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia
Olen saanut tällänen viesti ja kävin noutamaan sim kortin

Miten ja mistä voi aktivoida sen?

Hei, voit noutaa liittymän ja SIM-kortin haluamastasi Elisan myymälästä tai myyntipisteeltä. Ota mukaan henkilöllisyystodistus ja nouda tilauksesi mahdollisimman pian. Huomioithan, että SIM-kortti luovutetaan vain sinulle. Terveisin Elisa
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 26 June 2018, 11:52

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Ohjeet aktivointiin löytyy täältä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/uuden-sim-kortin-aktivointi/

Tähän kun vielä saisi ohjeen kiinteän laajakaistan kylkeen tulleesta sim-kortin aktivoinnista. Kyseistä laitetta, mihin sim-kortti tulee, ei näy oma elisassa.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Hei @tarttis, autellaan ihmeessä aktivoinnin kanssa :blush:  uudessa liittymässä aktivointia ei usein tarvitse tehdä erikseen vaan SIM-kortin saa suoraan aktivoituna esim. meidän myymälöistä tai jos sen hakee henkilöllisyystodistusta vastaan lähipostista.

Oliko laite mihin SIM-kortti on tarkoitettu kuitenkin hankittu meiltä? :open_mouth: Jos se on ostettu kertaostona suoraan myymälästä se ei tule OmaElisaan näkyville, kaikilla muilla maksu- ja tilaustavoilla laitteen pitäisi lähtökohtaisesti tulla näkyviin myös OmaElisaan.

Pystyisitkö laittamaan joko asiakasnumerosi profiiliisi kohtaan Asiakasnumero tai puhelinnumero (tieto ei ole julkinen eli näkyy vain meille moderaattoreille) tai laittamaan meille vielä yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin katsotaas tarkemmin tuo SIM-kortin aktivointi. :thumbsup_tone2: