Olenko ymmärtänyt jotain väärin kun kuvittelin, että netistä otetun liittymän mitä ei ole otettu käyttöön voi peruuttaa 14 päivän aikana ilman kuluja?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs
Katso alkuperäinen viestiVastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
KKV ohjeen jatkotulkintaa:
Kun sopimus palvelusta tehdään, sovitaan tuolloin palvelun aloittamisajankohta. Mikäli kyseessä on numeronsiirto, sovitaan siirto ajankohdalle X yhdessä ja tuolloin kun liittymä siirtyy, on sopimus aktiivinen. Mikäli kyseessä on uusi liittymä, sovitaan tuo avausjankohta samalla tyylillä tuossa. Käyttöönotostahan tuolla ei puhuta palvelusopimuksen kohdalla, vaan palvelun toimittamisesta. Tuo on käytännössä verrannollinen esimerkiksi taksin tilaamiseen kotipihaan; Mikäli tilaat taksin, se saapuu ja päädytkin ettet lähde taksilla, olet velvoitettu maksamaan kuljettajalle taksamittarissa olevan aloitusmaksun sekä odotustaksan mukaisen veloituksen koska palvelu on toimitettu sinulle tilauksen mukaisesti käytettäväksi :)
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi