Vastattu

Asiakaspalaute

  • 16 syyskuu 2016
  • 13 kommenttia
  • 5044 katselukerrat

Hei

Teiltä soitti puhelinmyyjä tänään 10.06. Alkuun puhelu oli yhtä asiallinen kuin puhelinmyyjillä yleensä. Mutta loppuun myyjän käytös oli halveksuvaa ja törkeätä. Hän muumuassa sanoi, että laittaa tulemaan tabletin postiin ja kun sanoin, että en halua mitään hän sanoi, että laitaa tulemaan vaikka viisi. Tämän jälkeen suljin puhelun koska koin tämän pakko myymiseksi ja hyvän tavan vastaiseksi. Toivoisin, että teillä olisi verkkosivuilla helposti löydetävä lomake, josta voi antaa teille asiakaspalautetta. Toivon, että teiltä ei tulee enää koskaan yhtä törkeitä puhelin myynti soittooa kuin tämä, joka sai minut jättämään teille palautetta.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 16 syyskuu 2016, 10:52

Ikävä, ettet löytänyt sitä palautelomaketta helposti. Meidän puhelinmyyntiä hoitaa tytäryhtiömme Enia Oy ja palautelomake siellä heidän sivuillaan http://www.enia.fi / Ota yhteyttä (oikeassa yläkulmassa tämän kirjoittamisen hetkellä).

Voin tuon palautteesi tästä välittää eteenpäin. Pahoittelut tällaisesta epäasiallisesta puheesta myyntiämme hoitavan henkilön osalta.
Katso alkuperäinen viesti

13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Laita profiilitietoihin se puhelinnumero, johon soitettiin. Enia/Elisa voi kuunnella puhelun ja ohjeistaa myyjää sen jälkeen.

Enia/Elisalle:
Miten voi itse kuunnella itselle soitetun myyntipuhelun?
Olen tehnyt muutokset profiiliin
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ikävä, ettet löytänyt sitä palautelomaketta helposti. Meidän puhelinmyyntiä hoitaa tytäryhtiömme Enia Oy ja palautelomake siellä heidän sivuillaan http://www.enia.fi / Ota yhteyttä (oikeassa yläkulmassa tämän kirjoittamisen hetkellä).

Voin tuon palautteesi tästä välittää eteenpäin. Pahoittelut tällaisesta epäasiallisesta puheesta myyntiämme hoitavan henkilön osalta.
Etsin oman alueeni Elisa liikettä, menin sivustolle ja kas kuka lie keksiny laittaa järjettömän ison kuvan ja sitten viel youtube video äänen kanssa lähti pyörimään, enää ei pyöri mun koneessa ainakaan automaattisesti ! Löysin kartan Kotkan alueen liikkeistä, siellä oli ainakin yksi jota ei ole kaiketi ollut moneen vuoteen, Karhula Vesitorninkatu2 (kartta oli vuodelta 2011). Kotkan seudulla taitaa olla vain kaks toimipistettä Pasaati ja Prisma.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Putosin kyllä suoraansanottuna hiukan kärryiltä että mitä tarkoitit, mutta täältä: https://elisa.fi/myymalat/ löytyy meidän kaikki myymälät ja aukioloajat. 🙂 Sielä näkyy myös myyntipisteet erikseen. Oliko tämä se, mikä oli hakusessa?
Homma meni näin, googletin Elisan toimisteet HUOM! ilman et olin kirjautuneena mihinkään, niin sain eri vastauksen kuin ollessani kirjautuneena vaikkapa tänne. Jos kokeilet ilman et olet kirjautuneena mihinkään, niin "Elisa Toimipisteet" antaa ihan eri kartan (vuodelta 2011) jossa sitä vanhaa tietoa on. Huomasin juuri yhtäläisyyden moniin muihin sivustoihin, eli netti on pullollaan sellasta moskaa, jota kukaan ei siivoa, kun ei tule aattelleeksi et kun hakee mitä sitten hakeekin ilman kirjautumista, saa tulokseksi todella vanhoja poistamattomia tiedostoja. Esim Huuto netissä kun hakee jotain hakulaite tunnistaa jopa 20 sivua, kun sitten menee sivustolle sielläpä ei enää ole sitä mitä haki. Nää on näitä kummajaisuuksia jotka oppii vasta kantapään kautta 🙂 Vataus kysymykseesi oli oli ja sain siihen vastauksen, kiitos !
Olen taistellut jo yli vuoden Lumia 950 akun kanssa. Käynyt kaksi kertaa Elisa shopissa valittamassa.
Viimen viime viikolla poltin lopullisesti päreeni. Akku tyhjenee alle 1/2:ssa tunnissa, puhelin on tulikuuma ja nyt akku alkoi pullistua alta ja päältä. Siis jälleen Elisa Shopiin. Asiakaspalvelu ei ota mitään vastuuta edelleenkään vaan väittää, etten käytä laitetta oikein. Puolen tunnin keskustelun jälkeen suostuvat lähettämään huoltoon! Antavat tilapäisen kännyn ja veloittavat 10,- Euroa siitä. Lopulta toteavat, että näissähän on ollut näitä ongelmia, mutta eivät voi asialle mitään. Ostin paketin Elisalta olettaen, että saisin edes alkeellisen, asiakaslähtöisen ja vähänkään ystävällisen palvelun!!! Eikö pakettisopimusta voi purkaa, koska Elisakin myöntää, että Lumia 950 puhelimissa on jatkuvasti ongelmia akun kanssa?
Muutama kommentti Lumia 950 akusta:
- Akuissa takuuaika on 6 kk
- Jos akun joutuu purkamaan usein tyhjäksi, niin akun kunto heikkenee nopeammin ja kun akun kapasiteetti heikkenee yhä nopeammin, on tuloksena oravanpyörä.
- Kertomasi akun pullistumisen takia sitä ei enää saisi käyttää puhelimessa, tulipalovaara

- Elisan ei pitäisi yleistää, että akkuongelmia on ollut niin paljon ja todeta tumput suorana, että minkä asialle mahtaa.
- Puhelimessa on 24 kk takuu, vaikka valmistaja on lopettanut Lumioiden teon. Elisa on vastuussa mahdollisesta viallisesta puhelimesta. Sinun kontolle jää uuden akun hankkiminen, joka voi olla vaikeaa.
- Suosittelen, että listaat korjaamokäynnit paperille ja menet neuvottelemaan Elisan kanssa jatkotoimenpiteistä. Elisa ei voi esittää reklamaation hylkäämistä perustuen puhelimen väärään käyttöön todistamatta, että näin on tehty. Sinun reklamaatiosi ja Elisan vastaus on oltava kirjallisena. Jos asia ei heidän kanssaan etene, niin vie asia kuluttaja-asiamiehen käsittelyyn.
Suosittelisin, että käväiset lukemassa "Matkapuhelinfoorumi.fi":n Lumia 950:aa koskevia keskusteluja, josko siellä olisi ennakkotapauksia viallisesta puhelimesta ja sen korjaamisesta tai kaupan purusta. Ja minkälaisia ostopaikkavaihtoehtoja porukalla on ollut akun hankinnassa.
Ostin vaimolle honor 7 Itiksen elisa myymälästä ja käyttöönotto oli semmoinen että kaksi kesälomapäivää mennyt tuskaillessa ja ilmeinen oikeudenkäynti tulossa koska puhelin jumittui ja liike ei suostunut palauttamaan alkuperäisiä asetuksia. Lumiat toimineet aina moitteettomasti ja käyttöönotto helppoa. Ikinä ei androit.
Itiksen Elisan sivuliike luvannut palauttaa alkuperäiset asetukset ilman korvausta joten rauha maassa. Liittymä myös toistaiseksi.
Hei, minulla on kiinteälaajakaista + nopsa ... nopsaa en saa lopetettua omaelisassa ... kiinteän sain ... loppuuko nopsa samalla ... vai pitääkö nopsan lopettamisesta maksaa ... ? Siis soittaa tai tai käyttää jotain muuta maksullista palvelua ... ? Liittyminen käy aina kuin leikiten mutta irtisanomiseen löytyy kaikki mutkat ... mitähän kuluttaja-asiamies asiasta olis mieltä ... pitänee kai kysyä ...
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Hei, minulla on kiinteälaajakaista + nopsa ... nopsaa en saa lopetettua omaelisassa ... kiinteän sain ... loppuuko nopsa samalla ... vai pitääkö nopsan lopettamisesta maksaa ... ? Siis soittaa tai tai käyttää jotain muuta maksullista palvelua ... ? Liittyminen käy aina kuin leikiten mutta irtisanomiseen löytyy kaikki mutkat ... mitähän kuluttaja-asiamies asiasta olis mieltä ... pitänee kai kysyä ...

Kyseessä oli siis mobiililaajakaista? Mobiililaajakaistojen irtisanominen OmaElisan kautta ei tilapäisesti onnistu OmaElisassa tehtävien muutostöiden vuoksi. Lopettamisesta ei toki maksaa tarvitse.

Liittymien irtisanominen onnistuu asiakaspalvelumme kautta 🙂 Voit myös vaihtoehtoisesti laittaa viestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voidaan tilanne katsoa läpi sitäkin kautta.

Osallistu keskusteluun