Vastattu

Asiakaspalaute

  • 16 September 2016
  • 28 kommenttia
  • 9056 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

28 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @noxo! Harmi kuulla, että näin oli käynyt. :pensive:  Jos mitenkään voidaan olla avuksi, niin voit laittaa meille tarkempia tietoja vaikkapa yksityisviestillä. Tai jos asian selvittämiseen ei tarvita tarkempia asiakas/osoitetietojasi, niin avaa siitä vaikkapa oma keskustelu tänne OmaYhteisöön! 

Tahdonpa itsekin kantaa korteni kekoon ja kertoa kuinka minusta tuli entinen asiakas pari vuotta sitten. Olipa kerran aamu kun ihmettelin miksi 100mbps mobiililaajakaistani toimii onnettoman huonosti, speedtest näytti todella heikkoa tulosta. Seuraavaksi ihmettelin kuinka puhelut pätkivät, noh pistin aspaan viestiä aiheesta ja sieltä vastattiin että lähellä on kattoremppa jonka vuoksi tukiasema on maissa ja tämän vuoksi yhteydet ovat kehnot. Noh minä uskollisena asiakkaana (13v ja risat) päätin että odotellaan ja katsotaan mitä tuleman pitää koska aikaisemmin olis ollut kaikkeen todella tyytyväinen. Pari kuukautta oli mennyt ja pistin aspaan (ja tänne palstallekin aiheesta viestiä) ja minulle kerrottiin että homman pitäisi olla loppusuorilla ja kaiken pitäisi kohtapuoliin pelata normaalisti. Kas ja taas pari kuukautta myöhemmin pistelin kyselyä että JOKOS NYT? Noh vieläkin kuulemma kestää osattiin aspasta kertoa, mutta ei enää kauan. Tästä pari kuukautta taas eteenpäin ja koko hommaa oli jo takana puoli vuotta (tässä välissä jouduin useita henkilökohtaisia puheluita puhumaan ulkoilmassa ja/tai kavereilla kun puhelut tosiaan eivät toimineet kotona, pari työhaastispuhelua oli mennyt myös täysin ohi ja muuta kivaa) tämä alkoi kismittämään jotenka laitoin aspaan viestiä että jos tämä homma ei ala hiljalleen ratkeamaan niin alan harkitsemaan sopimuksen purkamista ja liittymän vaihtamista toiselle operaattorille. Noh seuraavana päivänä töiden jälkeen katsoin puhelinta ja minulle oli tullut viesti että mobiilivarmenteeni on suljettu, ilman että minulta oltiin kysytty asiasta yhtään mitään. Tämä olikin se viimeinen niitti, otin ja soitin aspaan että tämä oli nyt tässä kun teillä  kerran tuollainen hoppu on päästä asiakkaista eroon. Niin ja tästä kaikestahan minä sain jopa YHDEN kokonaisen kuukauden hyvityksen laskuuni. Lisäksi pari kuukautta minun irtisanomiseni jälkeen eräs kaverini joka on Elisan asiakas kirosi kuinka puhelut edelleen pätkivät, että meniköhän tuossa reilut vuoden päivät kaikkiaan kunnes hommat alkoivat rullaamaan normaalisti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tahdonpa itsekin kantaa korteni kekoon ja kertoa kuinka minusta tuli entinen asiakas pari vuotta sitten. Olipa kerran aamu kun ihmettelin miksi 100mbps mobiililaajakaistani toimii onnettoman huonosti, speedtest näytti todella heikkoa tulosta. Seuraavaksi ihmettelin kuinka puhelut pätkivät, noh pistin aspaan viestiä aiheesta ja sieltä vastattiin että lähellä on kattoremppa jonka vuoksi tukiasema on maissa ja tämän vuoksi yhteydet ovat kehnot. Noh minä uskollisena asiakkaana (13v ja risat) päätin että odotellaan ja katsotaan mitä tuleman pitää koska aikaisemmin olis ollut kaikkeen todella tyytyväinen. Pari kuukautta oli mennyt ja pistin aspaan (ja tänne palstallekin aiheesta viestiä) ja minulle kerrottiin että homman pitäisi olla loppusuorilla ja kaiken pitäisi kohtapuoliin pelata normaalisti. Kas ja taas pari kuukautta myöhemmin pistelin kyselyä että JOKOS NYT? Noh vieläkin kuulemma kestää osattiin aspasta kertoa, mutta ei enää kauan. Tästä pari kuukautta taas eteenpäin ja koko hommaa oli jo takana puoli vuotta (tässä välissä jouduin useita henkilökohtaisia puheluita puhumaan ulkoilmassa ja/tai kavereilla kun puhelut tosiaan eivät toimineet kotona, pari työhaastispuhelua oli mennyt myös täysin ohi ja muuta kivaa) tämä alkoi kismittämään jotenka laitoin aspaan viestiä että jos tämä homma ei ala hiljalleen ratkeamaan niin alan harkitsemaan sopimuksen purkamista ja liittymän vaihtamista toiselle operaattorille. Noh seuraavana päivänä töiden jälkeen katsoin puhelinta ja minulle oli tullut viesti että mobiilivarmenteeni on suljettu, ilman että minulta oltiin kysytty asiasta yhtään mitään. Tämä olikin se viimeinen niitti, otin ja soitin aspaan että tämä oli nyt tässä kun teillä  kerran tuollainen hoppu on päästä asiakkaista eroon. Niin ja tästä kaikestahan minä sain jopa YHDEN kokonaisen kuukauden hyvityksen laskuuni. Lisäksi pari kuukautta minun irtisanomiseni jälkeen eräs kaverini joka on Elisan asiakas kirosi kuinka puhelut edelleen pätkivät, että meniköhän tuossa reilut vuoden päivät kaikkiaan kunnes hommat alkoivat rullaamaan normaalisti

Hei @Bipolar Bear 

Kiitos palautteestasi. 
Ikävä kuulla, että tilanne oli tuollainen ja omasta puolestani pahoittelut aiheutuneesta. 

Joskus vikatilanteet on haasteellisia ja näiden korjaus venyy syystä tai toisesta. Siihen miksi mobiilivarmenne on katkaistu en pysty kantaa ottamaan mutta ei sitä kyllä tiedottamatta tulisi tehdä.