Minkä ajan kuluttua liittymä suljetaan maksamattoman laskun vuoksi?
Minkä ajan kuluttua liittymä suljetaan maksamattoman laskun vuoksi?
Sivu 1 / 1
kirsipietarinen kirjoitti:Tervetuloa Palstalle
Minkä ajan kuluttua liittymä suljetaan maksamattoman laskun vuoksi?
Liittymä voidaan sulkea noin 1 kk kuluessa alkuperäisestä eräpäivästä, jos laskua ei ole maksettu ajallaan.
1.7.2015 voimaan tulevissa yleisissä sopimusehdoissa:
Teleyritys voi sulkea liittymän tai palvelun taikka rajoittaa niiden
käyttöä, jos
1. asiakas ei ole maksanut kyseisen liittymän erääntynyttä
maksua kahden (2) viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä,
2. asiakas ei ole maksanut muun palvelun erääntyneitä maksuja
kahden (2) viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä;
tällöin liittymää ei suljeta, mutta näiden palvelujen käyttö
estetään tai rajoitetaan,
Teleyritys ei sulje tai rajoita viestintäpalvelun käyttöä maksujen
laiminlyönnin vuoksi, jos
1. kyseisen liittymän erääntyneiden viestintäpalvelumaksujen
määrä on yhteensä alle 50 euroa tai erääntynyt maksu liittyy
muun palvelun käyttämiseen; tällöin teleyritys voi rajoittaa
muun palvelun käyttöä tai estää niiden käytön,
2. asiakas osoittaa maksun laiminlyönnin johtuvan sairaudesta,
työttömyydestä tai muusta siihen verrattavasta, asiakkaasta
riippumattomasta syystä ja erääntynyt maksu maksetaan
yhden (1) kuukauden kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä,
tai
3. asiakas on tehnyt laskusta perustellun laskuhuomautuksen ja
riidaton osa maksusta on maksettu määräaikana.
Samat kohdat ovat myös nyt voimassa olevissa ehdoissa.
Teleyritys voi sulkea liittymän tai palvelun taikka rajoittaa niiden
käyttöä, jos
1. asiakas ei ole maksanut kyseisen liittymän erääntynyttä
maksua kahden (2) viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä,
2. asiakas ei ole maksanut muun palvelun erääntyneitä maksuja
kahden (2) viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä;
tällöin liittymää ei suljeta, mutta näiden palvelujen käyttö
estetään tai rajoitetaan,
Teleyritys ei sulje tai rajoita viestintäpalvelun käyttöä maksujen
laiminlyönnin vuoksi, jos
1. kyseisen liittymän erääntyneiden viestintäpalvelumaksujen
määrä on yhteensä alle 50 euroa tai erääntynyt maksu liittyy
muun palvelun käyttämiseen; tällöin teleyritys voi rajoittaa
muun palvelun käyttöä tai estää niiden käytön,
2. asiakas osoittaa maksun laiminlyönnin johtuvan sairaudesta,
työttömyydestä tai muusta siihen verrattavasta, asiakkaasta
riippumattomasta syystä ja erääntynyt maksu maksetaan
yhden (1) kuukauden kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä,
tai
3. asiakas on tehnyt laskusta perustellun laskuhuomautuksen ja
riidaton osa maksusta on maksettu määräaikana.
Samat kohdat ovat myös nyt voimassa olevissa ehdoissa.
Saitkin vastauksen kysymykseesi sakarialanteelta ja anterolta. :)
Jos et pysty maksamaan laskua eräpäivänä, kannattaa sinun ehdottomasti olla yhteydessä vaikka johonkin moderaattoreistamme, niin saadaan tehtyä laskulle maksusopimusta, jolloin liittymä ei mene tilapäiseen sulkuun. 🙂
Jos et pysty maksamaan laskua eräpäivänä, kannattaa sinun ehdottomasti olla yhteydessä vaikka johonkin moderaattoreistamme, niin saadaan tehtyä laskulle maksusopimusta, jolloin liittymä ei mene tilapäiseen sulkuun. 🙂
Mitä tehä jos prepade on maksettu jo etukäteen ja saldo ei toimi.?Niin et mihinkähän ottais yhteyttä ja mil.-jos edelleen se facking sori kirosana.saldo ei pelaa? Lainataan naapurista tai joltain toiselta ja suottaaapa ol et oletkin jossain kaakana ja ei pelitä..Asiakaspalvelukin maksaa ja kelle? Kuka korvAA maksetun ajan mitä sul ei oo,- ainakaan näkyvil..?
460558
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.