Skip to main content
Kiinnitetty keskustelu ETUOHJELMA

Uusi Elisa Etuohjelma on täällä!

  • 10 September 2024
  • 61 kommenttia
  • 3008 katselukerrat
Uusi Elisa Etuohjelma on täällä!

Hei kaikki yhteisöläiset, lanseerasimme tänään 10.9.2024 uuden Elisa Etuohjelman! 😍 
 

Mikä on Elisa Etuohjelma?

Liittymällä Elisa Etuohjelmaan nautit erilaisista eduista. Mitä pidempään olet Elisan asiakkaana, ja mitä enemmän keskität liittymiä ja palveluita Elisalle, sitä parempia etuja saavutat.

Elisa Etuohjelma ja sen monipuoliset edut on suunnattu Elisan henkilöasiakkaille. Pääset nauttimaan etuohjelman jäsenyyden eduista, kun sinulla on Elisalla kuukausittain laskutettava palvelu- tai liittymäsopimus (esim. puhelinliittymä, laajakaistaliittymä, Elisa Viihde, Elisa Tietoturva tai vastaava).

Liittyminen etuohjelmaan on maksutonta.
 

Miten voin liittyä Elisa Etuohjelmaan?

Voit liittyä Elisa Etuohjelmaan OmaElisassa tai OmaElisa-sovelluksessa, Elisan myymälässä tai asiakaspalvelussa.

Liity Elisa Etuohjelmaan 
 

Mistä löydän lisätietoa Etuohjelmasta?

Elisa Etuohjelman tasoista ja eduista löydät kattavasti tietoa Elisan nettisivuilta.

Tutustu Elisa Etuohjelman tasoihin ja etuihin

 

Mitä mieltä olet uudesta Elisa Etuohjelmasta?

Liitytty on ja heti tuntuu, että olisi jo voiton puolella.


Hmmmm…

Huomoidaanko asiakkuuden kestossa myös Elisan edeltäjät mm. Radiolinja ja HPY??


Juuri kun olen ajamassa asiakkuuttani Elisan kanssa alas, niin tulee etuohjelma. Harmi, mutta prosessi jatkuu.  Enää yksi laskutettava tuote Elisalta ja tilalle on jo tulossa kilpailjan korvaava, edullisempi palvelu. Kilpailijoilla on näitä etuohjelmia ollut jo pitkään.


 Kilpailijoilla on näitä etuohjelmia ollut jo pitkään.

Sanos muuta.

Kilpailjalla saa alennusta maksuista ilman , että pitää ostaa jotakin uutta.


Hmmmm…

Huomoidaanko asiakkuuden kestossa myös Elisan edeltäjät mm. Radiolinja ja HPY??

Nähtävästi ei. Minulla oli HPY:n puhelinliittymä 1988 alkaen ja sen jälkeen aina jotain kuukausilaskutettavaa tähän päivään saakka, mutta etuohjelma laskee aloitusajankohdaksi 4/2008… 20 ensimmäistä vuotta eivät siis vaikuta millään tavalla.


Hmmmm…

Huomoidaanko asiakkuuden kestossa myös Elisan edeltäjät mm. Radiolinja ja HPY??

tiedoissa ei sanota että pitääkö olla yhtäjaksoisesti elisan asiakas.

mutta jos kyllä, niin noi on niin vanhat tuotemerkit että mennään 11 vuoteen samantien.

 


Hmmmm…

Huomoidaanko asiakkuuden kestossa myös Elisan edeltäjät mm. Radiolinja ja HPY??

Nähtävästi ei. Minulla oli HPY:n puhelinliittymä 1988 alkaen ja sen jälkeen aina jotain kuukausilaskutettavaa tähän päivään saakka, mutta etuohjelma laskee aloitusajankohdaksi 4/2008… 20 ensimmäistä vuotta eivät siis vaikuta millään tavalla.

Joo , lueskelin Etuohjelman “Usein kysyttyjä” ja siellä näköjään sanotaan , että asiakkuudessa huomioidaan max 11 vuotta.


Käytännössä siis kuukausilaskutettavia palveluita tulee olla, että pysyy Etuohjelmassa @lasselusse . Ja @Sokrates löysitkin jo vastauksen itse. 😊


Katsoin juuri, että ilmaisella talokaistalla perusnopeus ja latausliittymä €0 ei saa etua.


Juuri kun olen ajamassa asiakkuuttani Elisan kanssa alas, niin tulee etuohjelma. Harmi, mutta prosessi jatkuu.  Enää yksi laskutettava tuote Elisalta ja tilalle on jo tulossa kilpailjan korvaava, edullisempi palvelu. Kilpailijoilla on näitä etuohjelmia ollut jo pitkään.

Täälläkin on Elisan palveluita ajettu vähitellen alas vuodesta 2018 ja syynä on ollut edullisempi sekä varsinkin paremmin omaan käyttöön sopivampi palvelu.

Kun muutama sopimus on vielä jäljellä, niin voihan sitä arvontoihin osallistua ja tulos on varmaan sama kuin Veikkauksen arvonnoissa eli osallistumisen ilo.


Katsoin juuri, että ilmaisella talokaistalla perusnopeus ja latausliittymä €0 ei saa etua.

Ei talolaajakaista ole ilmainen, kustannukset maksaa taloyhtiö ja jyvittää ne asunnon hoitovastikkeeseen.

Liittymän käyttäjällä ymmärtääkseni on kuitenkin sopimussuhde Elisan kanssa, mutta hän on nollalaskutusasiakas.


Wau, 190 pistettä ja sillä saa…

 

...Käytännössä vain osallistua pariin arvontaan.


Nyt kun tuohon Etuohjelmaan tutustui tarkemmin, niin tuli klassinen satu “Keisarin uudet vaatteet” mieleen. Ei hyvää päivää, mitä “etuja” tarjolla. Ihan puutaheinää. Olisin odottanut etuhintaisia liittymiä ja palveluita, eli sellaisia oikeita etuja. 


Aika turhaltahan tuo näyttää. Onneksi etuohjelmasta poistuminen kävi yhtä helposti kuin siihen liittyminen.


Wau, 190 pistettä ja sillä saa…

 

...Käytännössä vain osallistua pariin arvontaan.

Hah. Täähän on melkein yhtä hyvä kuin se muutaman vuoden takainen uskollisen asiakkaan suklaalevy, joka olisi pitänyt käydä hakemassa Elisan myymälästä (pelkkä parkkimaksu enemmän kuin suklaan hinta)

Kiitos kommenteista, ei tarvinne edes lukea asiasta enempää.


Kilpailijoilla on näitä etuohjelmia ollut jo pitkään.

Tällä hetkellä meillä on ainut tämän tapainen Etuohjelma. 🤩 Toki meilläkin on ollut asiakkaille asiakasetuhintoja jo pitkän aikaa, mutta tää uus Elisa Etuohjelma palkitsee siihen liittyneitä asiakkaita asiakkuudesta uusilla ja monipuolisilla tavoilla.

 

Juuri kun olen ajamassa asiakkuuttani Elisan kanssa alas, niin tulee etuohjelma. Harmi, mutta prosessi jatkuu.  Enää yksi laskutettava tuote Elisalta ja tilalle on jo tulossa kilpailjan korvaava, edullisempi palvelu. 

Todella harmi kuulla. Kannattaa toki silti tutustua ja liittyä meidän Etuohjelmaan nyt vielä asiakkuuden ollessa voimassa. 🙏 
 

Ei hyvää päivää, mitä “etuja” tarjolla. Ihan puutaheinää. 

Etuohjelma on vasta lanseerattu ja sitä kehitetään jatkuvasti. 😊 Myös etuja päivitetään säännöllisesti! Ohjelman etuja on kehitetty yhdessä asiakkaiden kanssa. Etuohjelmassa ollaan haluttu tuoda saataville monipuolisia etuja, jotka sopivat erilaisiin tarpeisiin ja elämäntilanteisiin.


Kilpailjalla saa alennusta maksuista ilman , että pitää ostaa jotakin uutta.

Meillä on myös etuja asiakkaille jotka eivät ole osana Elisa Etuohjelmaa, mm. laitteista on monesti saatavilla joku asiakasetuhinta. Myös liittymiin ym. palveluihin on monesti mahdollista saada etuhinta ilman että pitäisi ostaa mitään uutta samalla. Etuhintoja kannattaa aina tiedustella meidän asiakaspalvelusta. 😊 Elisa Etuohjelmassa mukana oleminenhan ei maksa mitään. 👍


Kilpailjalla saa alennusta maksuista ilman , että pitää ostaa jotakin uutta.

Meillä on myös etuja asiakkaille jotka eivät ole osana Elisa Etuohjelmaa, mm. laitteista on monesti saatavilla joku asiakasetuhinta. Myös liittymiin ym. palveluihin on monesti mahdollista saada etuhinta ilman että pitäisi ostaa mitään uutta samalla. Etuhintoja kannattaa aina tiedustella meidän asiakaspalvelusta. 😊 Elisa Etuohjelmassa mukana oleminenhan ei maksa mitään. 👍

No jos niitä alennuksia saa muutenkin , niin mihin tätä Etuohjelmaa tarvitaan?


Etuohjelmassa on omia etuja joita ei muuten ole saatavilla. 😊 Toki asiakasetuhintoja saa myös silti, ne edut on kuitenkin eri etuja kuin Etuohjelmaan kuuluvat edut. 


Ai nyt vasta Elisa toteutti sen idean jota ajoin tääl  kauan sitten. Tein siitä yhteensä kolme topikkia tälle palstalle ja ne sai paljon kannatusta. Eipä oo kovin yllättävää että Elisalla kehitys on erittäin hidasta. Se on huomattu että Elisa on valinnu linjauksen että kehitystä jarrutetaan vaikka kuinka asiakkaat painostaisivat lopputuloksena asiakkaat vaihtaa operaattoria. 

Tässä on ne topikit jotka oon tähän asiaan liittyen tehny:

ja

 


Hyvä alkuhan tuo etuhjelma nytkin on.

Kyllä se siitä kehittyy ja monipuolistuu ajan myötä, eikä koskaan kaikkia tyydytä.

Melkoisen turhaa  marista heti, kun on lanseerattu.


Onhan tässä Etuohjelmassa hyviäkin puolia mm. se , että ei siihen ole pakko ilmoittautua. Näin ainakin välttyy itselleen turhan krääsän tuputukselta. 😋


 

 Etuhintoja kannattaa aina tiedustella meidän asiakaspalvelusta. 😊 Elisa Etuohjelmassa mukana oleminenhan ei maksa mitään. 👍

Menee pieleen, kun pitää olla erikseen yhteydessä asiakaspalveluun. Ihmisillä ei ole aikaa jonotella ja odotella, josko olisi vapaa asiakaspalvelu. Edut tarjoukset pitää näkyä esim Omaelisassa tai ihan txt-viestillä tai sähköpostilla. Ja markkinointiluvat on kunnossa.

 

Hyvä alkuhan tuo etuhjelma nytkin on.

Kyllä se siitä kehittyy ja monipuolistuu ajan myötä, eikä koskaan kaikkia tyydytä.

Melkoisen turhaa  marista heti, kun on lanseerattu.

Kyllähän tuote tai palvelu pitää olla valmis, kun se vapautetaan markkinoille.

Toki tänä päivänä on trendinä, että jokin pintapuolinen rääpäisy vapautetaan markkinoille ja annettaan enenmmän tai vähemmän katteettomia lupauksia paremmasta.


Hyvä alkuhan tuo etuhjelma nytkin on.

Kyllä se siitä kehittyy ja monipuolistuu ajan myötä, eikä koskaan kaikkia tyydytä.

Melkoisen turhaa  marista heti, kun on lanseerattu.

Jep, tyypillistä Suomalaista marinaa asioista, ei mikään ihme että ei täällä mikään onnistu. Olemme muka maailman onnelisimpia, bah-hah sanon minä. Ei varmasti heti alkajaiseksi ole kaikille jotain, mutta varmaan vähitellen sieltä löytyy joitain hyviä etuja. Itse voisin harkita tuota suojakalvoa laitteeseen, jos olisin uutta Elisalta nyt ostamassa. Tietysti tulisi verrattua, että mitä erilaiset kalvot maksavat.

Nopeampi asiakaspalvelu kuullostaa kiinnostavalta. Mitenhän se on toteutettu? Oma hotline, chat vai mikä? Onko vain merkintä, että “priority service” yhteydenottopyynnön tägeissä?


Kyllähän tämä nyt heti alkuunsa vaikuttaa aika tarpeettomalta. Jos etujen kehitys on samassa tahdissa muiden Elisan kehitysten kanssa, niin en pidättelisi hengitystä, että jotain edes etäisesti hyödyllistä tulisi.


Osallistu keskusteluun