Vastattu

Tekstiviestien lähetys ei onnistu!

  • 10 May 2016
  • 1 kommentti
  • 21055 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia
Mikäs voisi olla vikana, kun vaihdoin Elisa/Saunalahti liittymään Tarkka 3G niin tekstiviestit eivät lähde? Muiden lähettämät viestit kyllä saapuvat minulle. Netti ja puhelut toimivat normaalisti, mutta viestiä kun yrittää lähettää, se epäonnistuu. Viestikeskuksen numero on oikea, sekä muut asetukset pitäisi olla kunnossa. Yritetty muillakin puhelimilla, mutta vika niissäkin sama. En ole laittanut estoja eikä pitäisi olla mitään.
Selvinnyt muutaman viikon näin, mutta kyllä noita oikeita tekstiviestejä pitäisi saada myös lähetettyä. Enkä ole löytänyt mistään, että jollakin olisi sama ongelma. Myös asiakaspalveluun olen ollut yhteydessä, mutta empä ole saanut ratkaisevia neuvoja.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus 10 May 2016, 20:10

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Olethan kurkannut Elisan ohjeet Tekstiviestien lähetyksestä ja vastaanotosta?

Kun kyse on uudesta Saunalahden sim-kortista, kannattaa kokeilla myös Elisan viestikeskuksen numeroa +358508771010. Vanhoille Saunalahden korteille +358451100100 on paras valinta.

Mikäli viestit eivät lähde kummallakaan viestikeskuksen numerolla, voisit vielä tarkistaa, ettet ole epähuomiossa aktivoinut Oma Elisassa lähteville tekstiviesteille täysestoa. Ruksi löytyy valitsemalla liittymänumerosi vasemmasta palstasta, sitten ASETUKSET / Käytön esto, otsikon Tekstiviestit ja mobiilimaksut alla Estä kaikkien tekstiviestien lähetys.

Mikäli nämäkään eivät auttaneet, tee vikailmoitus puh. 010 190 262 tai Oma Elisan kautta Asiakaspalvelu / Lähetä viesti / Uusi viesti / Häiriöilmoitukset.