Skip to main content

Aiheeton veloitus viihdepalveluun soitosta

  • 22. joulukuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 93 katselukerrat

Neuvokaa miten pitää toimia. Viimeisimmässä laskussani on 103 euron veloitus 24 min. viihdepalvelun käytöstä. En ole soittanut viihdepalveluihin koskaan. Neuvoa kyselee 77-vuotias mummo.

 

Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 571 kommenttia
  • 22. joulukuuta 2024
Ritati kirjoitti:

Neuvokaa miten pitää toimia. Viimeisimmässä laskussani on 103 euron veloitus 24 min. viihdepalvelun käytöstä. En ole soittanut viihdepalveluihin koskaan. Neuvoa kyselee 77-vuotias mummo.

 

Oletkohan mahdollisesti soittanut kuitenkin Omaguruun? Se on aika hintava. Tai onko luonasi käynyt työntekijä asentamassa laitteet kuntoon?


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1247 kommenttia
  • 23. joulukuuta 2024

Näissä tilanteissa kannattaa ihan ensimmäisenä tarkastaa laskun viimeinen sivu, josta löytyy erittely soitetuista palvelunumeroista. Tuo “Viihde palvelut” ei kuulosta Omagurulta, sillä Omaguru menee palvelunumeroiden estoluokissakin tuonne Asiointi -kategoriaan. Mikäli laskun erittelyn avulla asia ei selviä, kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluun (huom. joulun aikaan asiakaspalvelu on suljettu, chat-asiakaspalvelu on avoinna taas 30.12. ja puhelinpalvelu heti vuoden vaihduttua).

Niin ja tietysti, tervetuloa OmaYhteisöön ​@Ritati! 🎅