Asiakaspalvelun yhteystiedot

  • 19 toukokuu 2020
  • 4 kommenttia
  • 1716 katselukerrat

Maksavana asiakkaana ihmettelen edelleenkin. Miten Teihin saa sähköpostitse yhteyden; ei mitään maksullisia puheluita. Vaan rehelline  sähköposti kiitos!!


4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

itse en kannata sähköpostia ja saatikaan jossain arkaluonteisissa asioissa kuten asiakaspalvelu. sähköposti joutaa museoon ja on rakenteellisesti niin epäturvallinen ja kömpelö ettei kannata vakavissaan uskotella mitään sähköpostista.

pidän hyvänä ettei elisa käytä sähköpostia asiakaspalveluun.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

elisalta kuitekin löytyy maksuton chatti ja tämä yhteisö jossa voi kuitenkin kommunikoida siten että on yhteydessä suoraan elisan servereille. joka on huomattavasti parempi kuin sähköposti.

huom. en edusta elisaa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Siirsin keskustelun pois Ideapajalta kun ei oikein ollut mitään mikä sinne tässä aloituksessa sopisi :) lasselusse tuossa jo jakoikin tuon linkin yhteystietosivulle, sieltä löytyy myös lomake jolla voit varata soittoajan asiakaspalvelusta jolloin meiltä soitellaan sulle eli ei tule puhelukuluja sitäkään vähää :) Ja toki esimerkiksi täälläkin voidaan joko julkisella puolen keskustella yleisemmällä tasolla asioista tai sitten jos jotain tarkempaa sopimusasiaa niin @OmaYhteisö-tiimi’lle voi laittaa yksityisviestiä. Mikäli haluat nimenomaan sähköpostitse hoitaa asiaa, niin tuolla yhteystietosivulla löytyy lomake myös josta voi viestittää meille asiakaspalvelulle ja siinä jos kirjaa haluavansa kirjallisesti hoitaa asiaa niin vastaus tulee sähköpostilla ja keskustelua voidaan sitä kautta jatkella :) 

Käyttäjätaso 3

Asiakkaille ei maksullinen asiointi ole kivaa, mutta eipä myöskään ne kellonajat jolloin ne on auki. Tälläinen :first_quarter_moon_with_face: yökyöpeli :bat: kun hoitaa asiansa sen jälkeen kun kaikki on mennyt jo kiinni ja ennenkuin yhtään mikään on avautunut  :stuck_out_tongue_winking_eye:

Käyttäjätaso 3

Ymmärrän hyvin yökyöpelin tuskan, itsekin olen erityisesti vapaalla ja muutenkin iltapainoitteisesti töitä tekevänä välillä vähän tuskissaan että missäs välissä sitä pitäisi mihin tahansa asiakaspalveluun oikein ottaa yhteyttä :sweat_smile: meillä on varmaan somekanavissa kaikkein kattavin päivystys, vuoden jokaisena päivänä joko arkisin 8-21 tai viikonloppuisin ja pyhinä 9-21 ja sinne voi laittaa viestiä vaikka keskellä yötä odottelemaan kun asiakaspalvelijat pääsevät aamulla linjoille.

Facebookissa voi laittaa meille viestiä täältä ja Twitterissä täältä, minkä lisäksi yökyöpeli voi laittaa myös viestiä joko OmaElisassa välilehden Asiakaspalvelu > Viestit ja viestiarkisto kautta, tai yhteydenottolomakkeella yhteystietosivun kautta. Lomakkeelle tai OmaElisan viestiin voi kirjata, että vastauksen toivoo kirjallisesti. :slight_smile:  Ja meidän häiriöilmoitusten puolihan palvelee puhelimitse 24/7 jos jokin lakkaa keskellä yötä toimimasta!

Osallistu keskusteluun