Kehuja ja kiitoksia- ketju

  • 23 February 2017
  • 7 kommenttia
  • 1464 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
  • Entinen elisalainen
  • 3404 kommenttia
Suomalaiset tuppaavat olemaan perusnegatiivista kansaa vähän turhan helposti ja positiivista palautetta ei anneta mielestäni tarpeeksi. Mitäs jos jaettaisiinkin tällä kertaa onnistumisia?
Kehujen ja kiitosten ei tarvitse koskea Elisaa tai tätä Palstaa, vaan kehuja voisi jakaa siis mistä tahansa. Toki myös saa kehua Elisaa jos siltä tuntuu. 🙂

Negatiivinen kommentointi ei ole tervetullutta tähän ketjuun, joten jos et kykene jakamaan mistään mitään positiivista kokemusta, kehua tai kiitosta niin tyydyhän vaikka seurailemaan ketjua. :8

Itse näin Palstan aktiivikäyttäjistä haluan itse kiittää ja kehua Dj_Godia joka on usein jo käynyt vastaamassa ketjuihin asiallisesti ennenkun me ehditään edes hätiin.
Toiset kiitokset ansaitsee musta sitten sakarialanne joka elisalaisena auttaa täällä aktiivisesti, vaikkei Palsta mitenkään työnkuvaan kuulukaan. 🙂

Musta kehuja ansaitsee myös Alkon chat-asiakaspalvelu, josta saa kyllä mainiot vinkit todella helposti. 😉

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Itse näin Palstan aktiivikäyttäjistä haluan itse kiittää ja kehua Dj_Godia joka on usein jo käynyt vastaamassa ketjuihin asiallisesti ennenkun me ehditään edes hätiin.

Voi kiitos! Ihan vanhan sydäntä lämmittää tämmöinen teksti. Kiitos kuuluu myös Palstatiimille. Teidän kanssa on ollut aina helppo ja mukava asioida.

Meikäläisen on pakko nostaa pinnalle eräs pihviravintola Helsingin Kampista, nimeltään BBQ House. Kävimme tuossa viime vuoden loppupuolella syömässä tässä ravintolassa puolison ja hyvän ystävän kanssa. Oli muuten aivan järkyttävän hyvää ruokaa ja palvelu todella korkealla tasolla, jopa ruuhkaisena iltana. Jos liikutte Helsingissä ja "häiritsevä pikkunälkä" pääsee yllättämään, käykääpä testaamassa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
Mä haluaisin kehua mun työkavereita täällä Elisalla, koska täällä on aivan oikeasti järjettömän hauskoja ihmisiä töissä. Huumori kukkii ja ilo tarttuu joka päivä omaankin olemukseen. Työkaverit eivät ole vain "pelkkiä" työkavereita, vaan suurinta osaa voi kutsua ystäviksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23
Toiset kiitokset ansaitsee musta sitten sakarialanne joka elisalaisena auttaa täällä aktiivisesti, vaikkei Palsta mitenkään työnkuvaan kuulukaan. :)

Kiitos vaan. Täällä on niin kivaa, että en ole malttanut Palstailua lopettaa, vaikkei varsinaisesti työnkuvaan kuulu, ei itseasiassa ole koskaan kuulunutkaan.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Pakko aktivoida tällästä pirteetä keskustelua, oon tällä hetkellä erittäin kiitollinen siitä että on mahdollisuus tehdä etänä töitä ja ikkunasta paistaa oikeen kirkkaana aurinko 🙂 Kevät on parasta aikaa!
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Sydämelliset kiitokset aktiivipalstalaisille, Rinskulle sekä muille Palstatiimiläisille. Ilman teitä homma ei toimisi näin kuin se nyt on 🙂 Moni viettää täällä vapaa-aikaa kiperiin kysymyksiin vastaten, ratkaisuja etsien ja muita ystävällisesti avustaen ja se on todella mahtavaa 😳

Positiivinen palaute Omagurulle

Minulla oli to 9.4.2020 iltapäivällä pitkä ja hyödyllinen puhelu ”Jukka” nimisen Omagurun kanssa. Ensimmäinen guru ohjasi puhelun fiksusti mac-spesialistille. Ongelmia minulle aiheutti vanha iMac (2009 malli) ja erityisesti Mail sekä nettiyhteydet yleisesti. Tätä konetta olen aiemmin käyttänyt paljon, mutta sen käyttö on viime vuosina ollut olematonta.

Nyt tuli tilanne, jossa joudun ottamaan sen uudelleen aktiiviseen käyttöön ja kaivamaan kovalevyltä vanhoja kuva-arkistoja ja muita tiedostoja. Omaguru onnistui laittamaan etäyhteydellä kuntoon salasanat, asetukset, osoitteet, turhat emailit, iCloud-yhteydet yms.. Tämän siivouksen hän teki iMacissa ja lisäksi varmisti nykyisin käyttämäni iPadin yhteydet. Olisin ehkä itsekin pystynyt kaikkeen tähän, mutta se olisi joka tapauksessa vaatinut päiväkausia.

Omagurun taksat voivat tuntua korkeilta mutta näiden palvelujen käyttö on vapaaehtoista. Hyvästä palvelusta kannattaa maksaa.

IlkkaVS

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Positiivinen palaute Omagurulle

Minulla oli to 9.4.2020 iltapäivällä pitkä ja hyödyllinen puhelu ”Jukka” nimisen Omagurun kanssa. Ensimmäinen guru ohjasi puhelun fiksusti mac-spesialistille. Ongelmia minulle aiheutti vanha iMac (2009 malli) ja erityisesti Mail sekä nettiyhteydet yleisesti. Tätä konetta olen aiemmin käyttänyt paljon, mutta sen käyttö on viime vuosina ollut olematonta.

Nyt tuli tilanne, jossa joudun ottamaan sen uudelleen aktiiviseen käyttöön ja kaivamaan kovalevyltä vanhoja kuva-arkistoja ja muita tiedostoja. Omaguru onnistui laittamaan etäyhteydellä kuntoon salasanat, asetukset, osoitteet, turhat emailit, iCloud-yhteydet yms.. Tämän siivouksen hän teki iMacissa ja lisäksi varmisti nykyisin käyttämäni iPadin yhteydet. Olisin ehkä itsekin pystynyt kaikkeen tähän, mutta se olisi joka tapauksessa vaatinut päiväkausia.

Omagurun taksat voivat tuntua korkeilta mutta näiden palvelujen käyttö on vapaaehtoista. Hyvästä palvelusta kannattaa maksaa.

IlkkaVS

 


Terve @IlkkaVS ja tervetuloa OmaYhteisöön!


Kiitokset mahtavasta palautteesta, todella mukava kuulla, että palvelu on ollut onnistunutta :) Välitän tämän palautteen eteenpäin!