Skip to main content

Oletko käynyt Elisan myymälässä?


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1545 kommenttia

Moni onkin varmasti huomannut, että viimevuosien aikana Elisan verkkokauppa on kovaa vauhtia laajentunut ja nykyisin tuotteita löytyy jo aivan laidasta laitaan. 😎 Ehkäpä hieman pienemmälle huomiolle on kuitenkin jäänyt, että myös Elisan myymälöistä löytyy kaikenlaista uutta ja jännittävää, myös asioita joita verkkokaupasta et löydä - juuri näiden asioiden esittelyyn tämä artikkeli keskittyy.

 

Mistä löydän Elisan myymälän ja  milloin siellä voi vierailla?
 

Löydät Elisan myymälöiden sijainnit sekä aukioloajat Elisan myymäläkartalta. Tätä artikkelia varten vierailin Imatran myymälässä, josta myös tämän artikkelin kuvat on napattu! 😊

 

Myymälästä löydät myös tarvikkeita joka lähtöön!

 

Elisa Panssari

 

Tilaat panssarilasin netistä ja asennat sen kiinni puhelimen näyttöön, taistelet tuskaisena ilmakuplien kanssa ja anelet että panssarilasi menisi suoraan paikalleen, eikä vinoon kuten edellisellä kerralla (joka aiheuttaa lasin lähes välittömän halkeamisen). Onko tuttu tilanne? 😁 Minulle on!

Elisan myymälöistä löydät nämä näppärät monikerroksiset näytönsuojat, jotka leikataan juuri sinun puhelimellesi sopivaan kokoon ja se asennetaan suoraan paikalleen. 

 

 


Elisan Vaihtoetu

 

Uuden puhelimen hankinta mielessä? Kannattaa muistaa vaihtoetu! 

  1. Tarkasta Elisan verkkosivuilta, että paljonko voit saada vaihtoetua vanhasta laitteestasi.
  2. Osta uusi puhelin verkkokaupasta tai Elisan myymälästä
  3. Nouda uusi puhelimesi myymälässä, saat samalla palautuslaatikon vanhaa puhelintasi varten.
  4. Kun olet saanut otettua uuden puhelimesi käyttöön, palauta vanha laite myymälään tai palautuslaatikon avulla
  5. Saat hyvityksen laskullesi, kun vanhan puhelimen palautus on käsitelty!
     


Vaihtoetu on siis varsin näppärä keino hankkia uusi laite entistä edullisemmin! 😊 Jos tilanteesi on kuitenkin se, että vanha puhelin on uitettu järvessä tai on muuten vaan siinä kunnossa, ettei vaihtoetu ole enää ratkaisu - tuo puhelimesi meille silti, niin kierrätämme sen vastuullisesti! 👍

Lisää tietoa vaihtoedusta löydät myös ohjesivuiltamme.

 

Muita myymälävinkkejä!

  • Elisan myymälöistä löydät myös Omagurun ja apua laitteiden käyttöönottoon ja käyttämiseen.
  • Jos tulet myymälään hoitamaan sopimusasioitasi, muistathan ottaa henkilötodistuksen mukaan!
  • Kurkkaa lisää vinkkejä myös myymälöiden ohjesivuilta.
  • Kerro oma vinkkisi artikkelin kommenteissa!
Oliko tästä hyötyä?

10 kommenttia

  • 4373 kommenttia
  • 30. elokuuta 2024

Vinkiksi esim. “ikäihmisille” myymälässä käyntiin  oikealle asialle, vaikka

vain neuvoa kysymään, (tai muutenkin):

Jälkikasvua, tai muuten tuttua ja turvallista mukaan, ettei tule kotiin tuotavaksi jotakin ehdotettua, mitä ei oikeastaan tarvitse, tai ei edes ole mahdollista käyttää. Eikä välttämättä ole tullut selväksi, mitä tuli hankittua.

 

 


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2167 kommenttia
  • 31. elokuuta 2024

Kerran kävin kun oli pakko asioida reklamaatio asioissa.


Claudius
  • 424 kommenttia
  • 31. elokuuta 2024

Myymälöissä tuli käytyä vuonna 2023 kolme tai neljä kertaa, kun tarjousten perässä sorruin kahden puhelimen kanssa Vaihtoetuun. Tuossakin palvelussa sekä DNA että Telia voittaa Elisan 10-4. Tuo 4 pongoa tuli siitä, että vanhan luurin voi palauttaa vasta kun tiedot uuteen oli saanut siirrettyä (kloonaus kun toimii paremmin kuin Googlen varmistus).  Ärsytti kylläkin ne myyntitarjoukset palveluista, jotka olin lopettanut turhina aikaisemmin sekä liittymien tuputus. Kahden-neljän viikon odottelun jälkeen hyvitys oli molemmissa sentilleen sama kuin nettisivun jopa “lupaus”.

Hyvitysten upottaminen kuukausilaskutukseen on hämmentävää, jotenkin tuntuu tarvittavan korkeampaa matematiikkaa tarkistamaan jotta meneekö kaikki oikein. Juu, loppusaldon saa maksettua pois korvausta vastaan. Onneksi nyt ohi on!

Jatkossa sama rumba vain jos sekä vaihtoetu että tarjoushinta ovat huomattavasti paremmat kuin muilla toimijoilla.


Forum|alt.badge.img+8
  • Valmentaja
  • 630 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2024

Ei noissa myymälöissä kannata käydä kun siellä vain tuputetaan palveluita mitä käyttäjä ei tarvitse. Vaikka kuinka kieltäytyy niin palvelun tuputus on erittäin agressiivista. Tällä palstalla on jo nähty aika monta kirjoitusta että Elisa Viihdettä on tuputettu ja otettu vaikka sitä ei oo tarvinnu. On pyydetty anteeksi ja sanottu että ei toistu mutta se on jo toistunu aika monta kertaa. Ei Elisalla oteta koskaan opiksi kritiikistä.


sjuhani
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • 405 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2024

Sujuvaa oli kaikin puolin – ainakin Joensuussa – Elisa-verkkokauppatilauksen noutaminen Elisan myymälästä kauppakeskus Isossa Myyssä elokuussa 2024. 👍  

Elisan välittämiä tietoturvapalveluja myyjä siinä hivenen esitteli, mutta ystävällisesti, eikä jatkanut, kun totesin kilpailuttavani kyseiset ratkaisut ennemmin vähintäänkin vuosimaksupohjaisesti kuukausittaisen maksamisen sijaan, mikäli niiden hankinta olisi ajankohtaista, tuoden esiin samalla kertaa myös verrokkihintatason. Siihen ei Elisan hinnoittelu pystynyt lähellekään. Niinpä siis korkeintaan laskutuksen keskitys ja kuukausitasolle jyvittäminen voitaisiin tulkita mahdollisesti hyödyiksi niille asiakkaille, joille moinen asia olisi todella tärkeää.


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • 76 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2024

Itsekkin olen pyörähtänyt paikallisessa Elisa shopissa.

Loistava liike, ja asiakaspalvelu suurimmaksi osaksi tyydyttävää tai erinomaista. 

Mutta viimeisin reissu päättyi kyllä erikoisesti. Olin uutta laitetta hommaamassa. 

Lueskelin netistä puhelin tarjouksia ja elisalta löytyi Pixel 8a malli hintaan 399€. 

No ei muuta kuin seuraava arki aamu ja kohti Elisa shoppia.

Myyjä oli ensinnäkin HETI kysymässä olenko Elisan asiakas ja sun muuta.

No vastaus tähän että kyllä olen Elisan asiakas ja haluaisin ostaa pixelin hintaan 399€. 

Myyjä oli sitä mieltä että en saa laitetta kys.hintaan vaan ainoastaan jokin rinnakkaisliittymä tai vastaava olisi otettava 

Tästä hätääntyneenä en jäänyt asiaa miettimään sen kummemmin vaan lähdin liikkeestä pois. 

Painelin paikalliseen giganttiin josta sain aloe värissä olevan Pixel 8a mallin klubi etuna 399€ hintaan.

Tästä kerrasta jäi vähän outo fiilis, netissä kun ei lukenut mistään ihmeen toisesta liittymästä puhelimen kohdalla. Ainut mitä oli niin luki että tarjouksessa Elisan asiakkaille 399€ hintaan. 

Toisaalta minua ei haitannut tämä kun lopulta sain kys.puhelimen tarjous hintaan joka tapauksessa. 

Ainut mitä Elisa liikkeessä asioidessa kävi oli hämmennys.


Forum|alt.badge.img+15
  • Superstara
  • 1470 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2024

Tuli ihan vastikää käytyä Elisan myymälässä. Kyseisessä myymälässä on ollut aina ystävällinen palvelu ja ymmärrystä ihan tarjouksien tutkiskelijalle. On joskus tullut jotain ostettuakin. Ei ole ollut agressiivista myyntiä taikka tuputusta. Sen sijaan palvelupuoti-nimellä kulkevat paikat, joita on yleensä jonkin marketin sisäänmenon vieressä, ovat paljon herkempiä tarjoamaan Elisa Viihdettä. Sitä kun en tarvitse. Lopettavat yleensä siinä kohden, kun kysyn, onko heillä tarjota vuorokauteen lisää tunteja, jotta ehtisin heidän viihteitä katsella.


error404
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 647 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2024
madmantrue kirjoitti:

Itsekkin olen pyörähtänyt paikallisessa Elisa shopissa.

Loistava liike, ja asiakaspalvelu suurimmaksi osaksi tyydyttävää tai erinomaista. 

Mutta viimeisin reissu päättyi kyllä erikoisesti. Olin uutta laitetta hommaamassa. 

Lueskelin netistä puhelin tarjouksia ja elisalta löytyi Pixel 8a malli hintaan 399€. 

No ei muuta kuin seuraava arki aamu ja kohti Elisa shoppia.

Myyjä oli ensinnäkin HETI kysymässä olenko Elisan asiakas ja sun muuta.

No vastaus tähän että kyllä olen Elisan asiakas ja haluaisin ostaa pixelin hintaan 399€. 

Myyjä oli sitä mieltä että en saa laitetta kys.hintaan vaan ainoastaan jokin rinnakkaisliittymä tai vastaava olisi otettava 

Tästä hätääntyneenä en jäänyt asiaa miettimään sen kummemmin vaan lähdin liikkeestä pois. 

Painelin paikalliseen giganttiin josta sain aloe värissä olevan Pixel 8a mallin klubi etuna 399€ hintaan.

Tästä kerrasta jäi vähän outo fiilis, netissä kun ei lukenut mistään ihmeen toisesta liittymästä puhelimen kohdalla. Ainut mitä oli niin luki että tarjouksessa Elisan asiakkaille 399€ hintaan. 

Toisaalta minua ei haitannut tämä kun lopulta sain kys.puhelimen tarjous hintaan joka tapauksessa. 

Ainut mitä Elisa liikkeessä asioidessa kävi oli hämmennys.



Äh, ikävä kuulla kokemuksestasi ​@madmantrue  😕 Kyllä puhelimen saa ostettua ilman että pakko olisi muutakin ottaa samalla. Missä myymälässä kävit ja milloin? Laitetaan palautetta eteenpäin. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • 76 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2024

Error404 

Tämä tapahtui Iisalmen Elisa shopissa reilu pari viikkoa takaperin.

 

Ei sinänsä haitannut kun lopulta sain laitteen samalla hinnalla kun kuulun Gigantti klubiin. Elisa shop vain on vieressä niin olisi siitä saanut suoraan sen nopeammin. Tosiaan myyjä sanoi että pitäisi joku rinnakkaisliittymä tjsp ottaa siihen kylkeen että saisi tarjous hintaan (399€).

 

Pääasia että sain puhelimen. Hämmennys vain tuli tuosta Elisa shopin käynnistä kun en ollut varautunut muuta kuin maksamaan sen 400€ ja luulin että sillä selvä.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 649 kommenttia
  • 20. marraskuuta 2024
madmantrue kirjoitti:

Error404 

Tämä tapahtui Iisalmen Elisa shopissa reilu pari viikkoa takaperin.

 

Ei sinänsä haitannut kun lopulta sain laitteen samalla hinnalla kun kuulun Gigantti klubiin. Elisa shop vain on vieressä niin olisi siitä saanut suoraan sen nopeammin. Tosiaan myyjä sanoi että pitäisi joku rinnakkaisliittymä tjsp ottaa siihen kylkeen että saisi tarjous hintaan (399€).

 

Pääasia että sain puhelimen. Hämmennys vain tuli tuosta Elisa shopin käynnistä kun en ollut varautunut muuta kuin maksamaan sen 400€ ja luulin että sillä selvä.

Jos ilmoittelet päivämäärän ja (noin) kellonajan, niin palaute saataisiin kohdistettua oikein 🙏


Osallistu keskusteluun