Vastattu

Samsung s10 5g ja datayhteydet

  • 29 kesäkuu 2020
  • 4 kommenttia
  • 1402 katselukerrat

Samsung S10 5G-puhelimeeni on ilmestynyt dataongelma. Usein en pääse esimerkiksi Ylen Arenaan tai podcasteihin käynnistämättä puhelinta uudelleen. Tänään Areenan lähetys katkesi kesken ja jouduin käynnistämään taas puhelimen. Onko vinkkejä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 30 kesäkuu 2020, 16:38

Hmm, jos ongelmia on wifi-verkossakin ja ongelmat alkoivat vielä sopivasti ohjelmistopäivityksen jälkeen niin tuohon laitteeseen se silloin jää :thinking:  toivottavasti tuo korjattaisiin seuraavassa ohjelmistopäivityksessä. Suosittelen melkeinpä olemaan Samsungiin tukeen tästä yhteydessä jos heillä olisi vielä jotkut vinkit miten tuon voisi kiertää, tai onko ongelma heillä jo tiedossa ja korjauksessa.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Hei!

Ilmeneekö tuo mobiilidatassa vai myös Wifissä tai sekä että?

Sekä että. Yhteysasetuksissa Wifi ja datayhteydet on kytketty, mutta silti joku Samsungin apuohjelma väittää, ettei Wifiyhteyttä ole. Ongelmat ilmestyivät viimeisen ohjelmapäivityksen jälkeen 22.6.2020.

Käyttäjätaso 3

Hmm, jos ongelmia on wifi-verkossakin ja ongelmat alkoivat vielä sopivasti ohjelmistopäivityksen jälkeen niin tuohon laitteeseen se silloin jää :thinking:  toivottavasti tuo korjattaisiin seuraavassa ohjelmistopäivityksessä. Suosittelen melkeinpä olemaan Samsungiin tukeen tästä yhteydessä jos heillä olisi vielä jotkut vinkit miten tuon voisi kiertää, tai onko ongelma heillä jo tiedossa ja korjauksessa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2

Verkkoasetusten palautusta voisi kokeilla jos se auttaisi. Se löytyy luultavasti valikosta täältä: Asetukset → Yleinen hallinta → Palauta → Palauta verkkoasetukset.

Osallistu keskusteluun