Hei!
Asensin juuri Elisan salasanapankki -sovelluksen mutta avaaminen ei onnistu. Saan allaolevan kuvan mukaisen ilmoituksen. Onko kellään tietoa mikä neuvoksi?
Hei!
Asensin juuri Elisan salasanapankki -sovelluksen mutta avaaminen ei onnistu. Saan allaolevan kuvan mukaisen ilmoituksen. Onko kellään tietoa mikä neuvoksi?
Hei!
Asensin juuri Elisan salasanapankki -sovelluksen mutta avaaminen ei onnistu. Saan allaolevan kuvan mukaisen ilmoituksen. Onko kellään tietoa mikä neuvoksi?
Moi
Hei!
Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.
Hei!
Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.
Aivan F-Securenkin sivujen mukaan tukea löytyy macOS 10.13 (High Sierra) ja siitä ylöspäin.
Laitan tuosta vielä kyselyä onko tämän tyyppisiä ongelmia tullut muissa macOS versioissa tai miten tämän saisi kierrettyä. Vastailen tähän ketjuun kun saan vastauksia tämän pohjalta :)
Hei!
Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.
Aivan F-Securenkin sivujen mukaan tukea löytyy macOS 10.13 (High Sierra) ja siitä ylöspäin.
Laitan tuosta vielä kyselyä onko tämän tyyppisiä ongelmia tullut muissa macOS versioissa tai miten tämän saisi kierrettyä. Vastailen tähän ketjuun kun saan vastauksia tämän pohjalta :)
Hei! Joku (joko itse epähuomiossa) tai sitten lapsi poisti Elisa Salasanapankki -softan Samsung Galaxy -puhelimestani. Latasin sen uudelleen Playkaupasta ja rekisteröin uudelleen sekä tietysti asetin pääsalasanan (saman kuin ennenkin). Yhtään niistä salasanoista tai käyttäjätunnuksista joita olin aikojen saatossa sinne tallentunut ei näy tuolla pankissa. Kun softan poistaa laitteelta niin tuhoutuvatko kaikki tallenteet vai olenko luonut täysin uuden asiakkuuden ja tärkeät tiedot voisi vielä löytää jotenkin Elisan palvelimilta??
Hei! Joku (joko itse epähuomiossa) tai sitten lapsi poisti Elisa Salasanapankki -softan Samsung Galaxy -puhelimestani. Latasin sen uudelleen Playkaupasta ja rekisteröin uudelleen sekä tietysti asetin pääsalasanan (saman kuin ennenkin). Yhtään niistä salasanoista tai käyttäjätunnuksista joita olin aikojen saatossa sinne tallentunut ei näy tuolla pankissa. Kun softan poistaa laitteelta niin tuhoutuvatko kaikki tallenteet vai olenko luonut täysin uuden asiakkuuden ja tärkeät tiedot voisi vielä löytää jotenkin Elisan palvelimilta??
Vastailinkin tähän jo aloittamasi erillisen ketjun puolella, jatkellaan siellä :)
Tätäkö ei saa uuteen Edge selaimeen, taidan pysyä Dashlanen käyttäjänä.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi