Skip to main content
Vastattu

Elisa salasanapankki

  • 1. huhtikuuta 2020
  • 8 kommenttia
  • 2410 katselukerrat

Hei!

Asensin juuri Elisan salasanapankki -sovelluksen mutta avaaminen ei onnistu. Saan allaolevan kuvan mukaisen ilmoituksen. Onko kellään tietoa mikä neuvoksi?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

MiikaMoi kirjoitti:
MVisnen kirjoitti:

Hei! 

Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.

Aivan :thinking: F-Securenkin sivujen mukaan tukea löytyy  macOS 10.13 (High Sierra) ja siitä ylöspäin.

Laitan tuosta vielä kyselyä onko tämän tyyppisiä ongelmia tullut muissa macOS versioissa tai miten tämän saisi kierrettyä. Vastailen tähän ketjuun kun saan vastauksia tämän pohjalta :)

@MVisnen Selvitin tätä ongelmaa hieman ja aiheuttajana taitaa olla nyt joku macOS:n ja Salasanapankin yhteensopivuusongelma. Tuo asennus pitäisi onnistua kun antaa luvan manuaalisesti sovelluksen asentamiseen näiden Applen ohjeiden mukaan: https://support.apple.com/fi-fi/HT202491 . Laitan tästä selvitystä eteenpäin, että saadaan sivuille päivitettyä paremmin yhteensopiva asennusohjelma 👍

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1287 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2020
MVisnen kirjoitti:

Hei!

Asensin juuri Elisan salasanapankki -sovelluksen mutta avaaminen ei onnistu. Saan allaolevan kuvan mukaisen ilmoituksen. Onko kellään tietoa mikä neuvoksi?

 

Moi @MVisnen ! Katsotaanhan miksi Apple pistää F-Securelle nyt jarrut vastaan. Onko tietokoneella muita F-Securen ohjelmia, kuten Turvapakettia tai Freedome VPN:ää ja onnistuuko muiden netistä ladattujen ohjelmien asentaminen normaalisti?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2020

Hei! 

Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1287 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2020
MVisnen kirjoitti:

Hei! 

Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.

Aivan :thinking: F-Securenkin sivujen mukaan tukea löytyy  macOS 10.13 (High Sierra) ja siitä ylöspäin.

Laitan tuosta vielä kyselyä onko tämän tyyppisiä ongelmia tullut muissa macOS versioissa tai miten tämän saisi kierrettyä. Vastailen tähän ketjuun kun saan vastauksia tämän pohjalta :)


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1287 kommenttia
  • Vastaus
  • 2. huhtikuuta 2020
MiikaMoi kirjoitti:
MVisnen kirjoitti:

Hei! 

Koneella on Freedome VPN ja hyvin toimii. Muut ohjelmat pyörii normaalisti. Esim. Microsoft Teamsin asensin vasta ongelmitta. Myös Elisan muut ohjelmat (esim. pilvilinna plus) toimii moitteetta. Käytössä macOS Catalina 10.15.4.

Aivan :thinking: F-Securenkin sivujen mukaan tukea löytyy  macOS 10.13 (High Sierra) ja siitä ylöspäin.

Laitan tuosta vielä kyselyä onko tämän tyyppisiä ongelmia tullut muissa macOS versioissa tai miten tämän saisi kierrettyä. Vastailen tähän ketjuun kun saan vastauksia tämän pohjalta :)

@MVisnen Selvitin tätä ongelmaa hieman ja aiheuttajana taitaa olla nyt joku macOS:n ja Salasanapankin yhteensopivuusongelma. Tuo asennus pitäisi onnistua kun antaa luvan manuaalisesti sovelluksen asentamiseen näiden Applen ohjeiden mukaan: https://support.apple.com/fi-fi/HT202491 . Laitan tästä selvitystä eteenpäin, että saadaan sivuille päivitettyä paremmin yhteensopiva asennusohjelma 👍


Jusa70
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2020

Hei! Joku (joko itse epähuomiossa) tai sitten lapsi poisti Elisa Salasanapankki -softan Samsung Galaxy -puhelimestani. Latasin sen uudelleen Playkaupasta ja rekisteröin uudelleen sekä tietysti asetin pääsalasanan (saman kuin ennenkin). Yhtään niistä salasanoista tai käyttäjätunnuksista joita olin aikojen saatossa sinne tallentunut ei näy tuolla pankissa. Kun softan poistaa laitteelta niin tuhoutuvatko kaikki tallenteet vai olenko luonut täysin uuden asiakkuuden ja tärkeät tiedot voisi vielä löytää jotenkin Elisan palvelimilta??


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2934 kommenttia
  • 3. huhtikuuta 2020
Jusa70 kirjoitti:

Hei! Joku (joko itse epähuomiossa) tai sitten lapsi poisti Elisa Salasanapankki -softan Samsung Galaxy -puhelimestani. Latasin sen uudelleen Playkaupasta ja rekisteröin uudelleen sekä tietysti asetin pääsalasanan (saman kuin ennenkin). Yhtään niistä salasanoista tai käyttäjätunnuksista joita olin aikojen saatossa sinne tallentunut ei näy tuolla pankissa. Kun softan poistaa laitteelta niin tuhoutuvatko kaikki tallenteet vai olenko luonut täysin uuden asiakkuuden ja tärkeät tiedot voisi vielä löytää jotenkin Elisan palvelimilta??

Vastailinkin tähän jo aloittamasi erillisen ketjun puolella, jatkellaan siellä :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 16. huhtikuuta 2020

Zoom
Forum|alt.badge.img+5
  • Avulias
  • 34 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020

Tätäkö ei saa uuteen Edge selaimeen, taidan pysyä Dashlanen käyttäjänä.