Skip to main content

Huonoa asiakaspalvelua


en voi kyllä tosiaankaan suositella. Sain tänään viallisen puhelimen, jonka jälkeen menin kysymään että mitä tehdä. vastasivat vain ettei mitään voi tehdä ja että pitää mennä  Apple kauppaan josta lähettävät huoltoon. Apple kaupassa oli mukava mies joka sanoi että Elisan kuuluisi lähettää puhelimeni huoltoon!! Lähdin Turun keskustaan asti vain siksi ettei laiska asiakaspalvelija viitsinyt laittaa puhelinta huoltoon. Vein puhelimeni huoltoon ja tulikin 10min päästä toisiin ajatuksiin, että haluankin purkaa kaupan, koska minua pidettiin ihan pilkkana, ei kuulemma onnistunut kaupan purku. On muuten viimeinen kerta kun ostan Elisalta puhelimen ja liittymä lähtee nyt kanssa vaihtoon. Tapahtui siis Skanssin Elisa myymälässä ja myllyn Elisa myymälässä sanoivat ettei kauppaa voi enää purkaa.

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

15 kommenttia

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1215 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2020

Moi @Saana01! Pahoittelut tästä huonosta kokemuksesta meidän kanssa asioidessasi. :pensive:  Mieluusti katsottaisi vielä tilanne läpi kanssasi ja lupaan että teemme parhaamme asian selvittämiseksi. :relaxed: Meille voit laittaa yksityisviestiä vaikkapa täällä OmaYhteisössä tarkempien tietojen kera.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. syyskuuta 2021

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2021
pakkomuuttaja kirjoitti:

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

 

Minulle soitteli lähes viikottain Elisan myyjät,aina käytiin samat asiat lävitse.Kerroin joka kerta,että en vaihda kiinteää nettiäni liikkuvaan.Onneksi ymmärrän kuitenkin jotain tekniikasta..Minun mieltymyksiä ja päätöksiä alettiin mollaamaan,kuten myös toisen operaattorin palveluita.Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.


Sokrates
  • 6354 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2021
Lillanaattor kirjoitti:

Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Oma Elisan omissa tiedoissa kohdassa viestintäasetukset voit estää markkinointipuhelut Elisalta. Viikon tai pari kestää , että tiedot päivittyvät puhelinmyyjille.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2021
pakkomuuttaja kirjoitti:

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.


Eipä ole nyt meillä mennyt palvelu kuten kuuluu :neutral_face:  Pahoittelut tilanteesta. Laitatko tarkempia tietoja @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä, niin viedään ehdottomasti palautetta eteenpäin?

 

Lillanaattor kirjoitti:
pakkomuuttaja kirjoitti:

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

 

Minulle soitteli lähes viikottain Elisan myyjät,aina käytiin samat asiat lävitse.Kerroin joka kerta,että en vaihda kiinteää nettiäni liikkuvaan.Onneksi ymmärrän kuitenkin jotain tekniikasta..Minun mieltymyksiä ja päätöksiä alettiin mollaamaan,kuten myös toisen operaattorin palveluita.Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Sokrates kirjoitti:
Lillanaattor kirjoitti:

Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Oma Elisan omissa tidoissa kohdassa viestintäasetukset , voit estää markkinointipuhelut Elisalta. Viikon tai pari kestää , että tiedot päivittyvät puhelinmyyjille.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


OmaElisassa ei valitettavasti pysty kieltämään Elisalta tulevia markkinointipuheluita, OmaElisasta voi estää sähköpostitse ja tekstiviestitse tapahtuvan markkinoinnin.

Jos haluat estää nuo markkinointipuhelut, laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin hoidetaan asia kuntoon!


Sokrates
  • 6354 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:

OmaElisassa ei valitettavasti pysty kieltämään Elisalta tulevia markkinointipuheluita, OmaElisasta voi estää sähköpostitse ja tekstiviestitse tapahtuvan markkinoinnin.

No hupsista. Kiitos kun korjasit väärän tiedon.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
pakkomuuttaja kirjoitti:

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.


Eipä ole nyt meillä mennyt palvelu kuten kuuluu :neutral_face:  Pahoittelut tilanteesta. Laitatko tarkempia tietoja @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä, niin viedään ehdottomasti palautetta eteenpäin?

 

Lillanaattor kirjoitti:
pakkomuuttaja kirjoitti:

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

 

Minulle soitteli lähes viikottain Elisan myyjät,aina käytiin samat asiat lävitse.Kerroin joka kerta,että en vaihda kiinteää nettiäni liikkuvaan.Onneksi ymmärrän kuitenkin jotain tekniikasta..Minun mieltymyksiä ja päätöksiä alettiin mollaamaan,kuten myös toisen operaattorin palveluita.Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Sokrates kirjoitti:
Lillanaattor kirjoitti:

Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Oma Elisan omissa tidoissa kohdassa viestintäasetukset , voit estää markkinointipuhelut Elisalta. Viikon tai pari kestää , että tiedot päivittyvät puhelinmyyjille.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


OmaElisassa ei valitettavasti pysty kieltämään Elisalta tulevia markkinointipuheluita, OmaElisasta voi estää sähköpostitse ja tekstiviestitse tapahtuvan markkinoinnin.

Jos haluat estää nuo markkinointipuhelut, laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin hoidetaan asia kuntoon!

 

Ei ihan täysin pidä paikkaansa:

 


Sokrates
  • 6354 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2021
tontze kirjoitti:

 

Ei ihan täysin pidä paikkaansa:

 

Hmmmm…

Ei minulla Oma Elisassa Viestintäasetuksissa ole tuollaista valintaa ollenkaan. No en  kyllä tarvitsekaan ja minulla on markkinointipuhelut olleet kiellettynä jo vuosia. Johtuisikohan siitä ettei ole em. valintaakaan Oma Elisassa?


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • 2426 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2021

Minäkään en löydä Omasta Elisastani puhelinliittymien tarjoamisnappia. Kokonaan uutta liittymää tilatessa samantapainen kysymys esitettiin kyllä.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2021

Voisko johtua siitä että mulla ei ole Elisan puhelinliittymiä?


Sokrates
  • 6354 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2021
tontze kirjoitti:

Voisko johtua siitä että mulla ei ole Elisan puhelinliittymiä?


Voi olla tai sitten ei. No toivotaan , että modet vastaisivat kysymykseen.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1738 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2021
Sokrates kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Voisko johtua siitä että mulla ei ole Elisan puhelinliittymiä?


Voi olla tai sitten ei. No toivotaan , että modet vastaisivat kysymykseen.

Tuo kyseinen painike on näkyvissä niillä asiakkailla ketkä on tilausvaiheessa antaneet luvan puhelinliittymän markkinointiin puhelimitse. Kesäkuusta 2021 eteenpäin on tuota kysytty tilausta tehdessä. 


  • 0 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022

Mikä ihmeen painike teillä on? Itse soitin Elisan aspaan ja pyysin ettei minua lähestyttäisi puhelimella eikä myymälässä asioidessa tarjottaisi viihdepakettia. 

Eipä ole soitettu eikä viihdepaketista puhettakaan.

Näitä keskusteluja lukiessa aina saa ihmetellä miten huonosti ihmisillä on asiat juuri Elisan kanssa. Käväiskääpä lukemassa Suomi24 keskusteluja näistä operaattoreista Elisa, DNA ja Telia. Kaikki kuulemma samanlaisia huijareita ja koijareita ja pysykää kaukana Elisasta/DNAsta/Teliasta jajaja. Hauskaa luettavaa😂😂😂


rane58
Forum|alt.badge.img+4
  • Avulias
  • 71 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2022

Kannattaisikohan panostaa asiakaspalveluun….? 🤔

- Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmaksi, opastaa sananlasku. 😉

Vaikuttaa firman imagoon ja myytiin…? 😏


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1339 kommenttia
  • 21. lokakuuta 2022
rane58 kirjoitti:

Kannattaisikohan panostaa asiakaspalveluun….? 🤔

- Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmaksi, opastaa sananlasku. 😉

Vaikuttaa firman imagoon ja myytiin…? 😏

@rane58 Laita ihmeessä viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle jos olet törmännyt hiljattain tilanteeseen missä asiointi ei ole onnistunut, niin voidaan asiaa ehdottomasti käydä läpi. 🙏