Skip to main content
Vastattu

ipods pro akku viallinen jo ostaessa


Ostin teidän kautta. Airipods Pro kuulokkeet. Ensimmäinen kuuntelu oli ok, ja latauskin näytti ok  luurille, mutta vasen ei enää sen jälkeen lataa, ja näyttää 30%  eikä suostu toimimaan!  

Miten toimitaan?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LeonM

Ehkä tässä vaiheessa soittaisin Apple tukeen, johon olet oikeutettu. Apple osaa itse neuvoa asiassa paremmin kuin tuotteiden jälleenmyyjä. 

https://getsupport.apple.com/?caller=psp&PGF=PGF32003

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 4. toukokuuta 2020

Voi ei. :pensive: Oletko kysynyt jo suoraan valmistajan eli Applen tuesta, että olisiko heillä joitakin konsteja tämän korjaamiseen?


  • Osallistuja
  • 7. toukokuuta 2020

Jos akku on rikki, niin akku on rikki. Ei Applekaan auta siinä. Ja eiköhän tämän ongelman ratkaiseminen ole teidän asia, varsinkin jos olen ne teiltä ostanut…

kiitos jo etukäteen


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 8. toukokuuta 2020

Okei! Lähinnä mietin, että jos siinä on vain joku bugi lataamisen kanssa, jossa jokin piilotettu hard reset -tyylinen toiminto tai vastaava auttaisi. Näissä Applen oma tuki on paras apu.

Toinen vaihtoehto Applen laitteiden kanssa on toimittaa kuulokkeet huoltoon (takuu on 12kk). Onko sinulla lähettyvillä esimerkiksi Elisan myymälää? Sieltä onnistuu oikein näppärästi tuo huoltoon lähetys. :slight_smile: Jos myymälää ei ole lähellä, niin laittaisitko meille yksityisviestiä, niin kaivellaan sinulle ohjeet suoraan takuuhuoltoon lähetystä varten.


  • Osallistuja
  • 16. toukokuuta 2020

Kiikutin ne jo kerran Elisan myymälään. ”Pitää kuulemma hoitaa asia netin kautta ja lähettää ne postilla Elisalle!!!!


  • Osallistuja
  • 16. toukokuuta 2020

Jos ymmärrät, niin hieman alkaa hermostuttaa, näin kauniisti sanoen…


  • Osallistuja
  • 16. toukokuuta 2020

Eivät suostuneet edes hoitamaan asiaa paikallisessa liikkeessä, antoivat vain ohjeen että lähetä ne postissa Elisalle… 

Ei näin


  • Osallistuja
  • 16. toukokuuta 2020

Miten tämä nyt hoidetaan? 
En jaksaisi enää hämmentää tätä.

kiitos taas etukäteen😎👍


  • Osallistuja
  • 16. toukokuuta 2020

Yritin jo kertaalleen Elisan myymälässä, että ne lähetettäisiin valmistajalle takuuseen…


LeonM
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 16. toukokuuta 2020

Ehkä tässä vaiheessa soittaisin Apple tukeen, johon olet oikeutettu. Apple osaa itse neuvoa asiassa paremmin kuin tuotteiden jälleenmyyjä. 

https://getsupport.apple.com/?caller=psp&PGF=PGF32003


  • Osallistuja
  • 16. toukokuuta 2020

Ok. Kiitos, soitan sinne. 


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

Soitin Applelle ja vaativat että MINULLA PITÄIISI OLLA 80 euroa ennenkuin suostuvat vaihtamaan viallisen kuulokkeen.  
aEi SAAKELI onnistu. 

JOS ELISA ei tee mitään asialle, niin menee hermo.

 

EDIT / Siistitty voimasanoja - MiikaMoi


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

Älkää ryssikö tätä. Pitkään oltu asiakkaita…


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

Meillä on kolme liittymää. Elisa premium ym.


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

Kuluttajan suoja on suomessa aikakova 


LeonM
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 2. kesäkuuta 2020

Kestikö sinulla oikeasti 17 päivää soittaa Applelle? 😉 Tulkitsinko napakkaa kirjoitustasi oikein.  Apple vaatii 80 euroa siitä, että se lähettää sinulle ensin korvaavan toimivan kuulokkeen tilalle ja palauttaa sitten  “panttimaksun”, jos/kun olet palauttanut heille viallisen takaisin. Applen luotto keskivertokuluttajaan ei ole järin kova.

Applen toimiessa edellä kuvaamallani tavalla “käyttömukavuus” noussee kuitenkin paremmalle tasolle, koska kuriiri kurvaa muutamassa päivässä toimitusosoitteeseen tuoden korvaavan “laitteen”, eikä pitkää huoltotaukoa kuulokekäyttöön ehdi syntyä. Toimi kuitenkin haluamallasi tavalla. Voinet keskustella kunnallisen kuluttajaneuvojan kanssa Applen tavasta toimia kansainvälisillä markkinoilla.


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

Minulla on ollu muutakin elämää kuin tapella Omenan kanssa. Ehkä sinulla on väljää aikaa soitella sinne …


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

Kuriiria odotellessa


  • Osallistuja
  • 2. kesäkuuta 2020

LeonM voin kertoa että potuttaa.

 

 

EDIT/ Siistitty voimasanoja - MiikaMoi


LeonM
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 2. kesäkuuta 2020

Matkaviestimen käyttö tekstinsyöttövälineenä on yleinen tapa, mutta sen kääntöpuolena on asiasisällön typistyminen muutaman sanan fraaseihin, jotka eivät kuvaile riittävästi ongelmaa tai prosessia itsessään. Ymmärrän mielipahan uuden laitteen toimimattomuudesta. Voinko rivien välistä nyt kuitenkin tulkita, että aloittaja on alistunut Applen kansainvälisiin käytäntöihin saadakseen toimivan tuotteen kuukauden omistajuuden jälkeen?

 

Airpodien tukisivusto


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 2. kesäkuuta 2020

Muistetaan pitää tämäkin keskustelu asiallisena :)


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 7. kesäkuuta 2020

Taattua applea.