Skip to main content

Honor8 sähköposti IMAP/SMTPA palvelu pois päältä

  • 8. toukokuuta 2020
  • 6 kommenttia
  • 854 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Mitäköhän tuossa tilanteessa pitäis tehdä? Tunnus ja salasana oikein, mutta aina tulee tuo sama ilmoitus. Elisan sivuilla ei tuosta neuvota mitään

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1236 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2020

Hei @ypi! Kannattaa alkuun tarkastaa että sähköpostin asetukset ovat laitteessa oikein. Tuolta sivulta löytyy lähtevän sekä saapuvan postin asetukset. Onnistuuko sähköpostiisi kirjautuminen kuitenkin Webmailin kautta normaalisti?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2020

Webmail onnistuu hyvin, joten tunnus ja salasana OK. Aiempi sp-tili tehty samoilla ohjeilla. Nyt sen vanhan tilin avaaminenkaan ei onnistu. Päättyy tuohon otsikon virheilmoitukseen


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1236 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2020

No hyvä että webmail toimii! Ei ole ainakaan sitten itse sähköpostilaatikossa vikaa tai muuta. Hmm! :thinking: Olikos sinulla mikä sähköpostiohjelma käytössä, onhan se päivitetty uusimpaan versioonsa? Käytäthän lähtevän postin palvelimena smtpa.kolumbus.fi -osoitetta?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2020

Juu palvelimet olen tarkistanut ja portit ha salausen. Olen yrittänyt Honor/android muu sähköposti ja Ipadillä samoin. Gmail apin kautta näytyää onnistuvan mutta ei muutoin?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 12. toukokuuta 2020

No jopas jotakin. Tänään se nyt sitten onnistui ihan niinkuin pitäiskin ihan samoilla määrityksillä jolla turhaan viikon päivät onnistumatta.

Varmaan Elisan päässä oli jokin bitti poikittain. Laitoin muutaman kerran negatiivisen palautteen omaelisan kautta. Lieneekö auttanut? 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1236 kommenttia
  • 12. toukokuuta 2020

@ypi hyvä juttu, että nyt kaikki toimii! Ei ainakaan minun korviini ole kantautunut tietoa mistään yleisestä häikästä joka tätä voisi aiheuttaa, mutta mistäpä tuota varmaksi tietää. :thinking:

Pääasia, että kaikki toimii nyt normaalisti!