Yö-unet mennyt noiden Buds kanssa , eka tilaat ennakkoon puhelimen , luvattu toimitus ylittyy 2kk (helmikuu).... sitten yrität ottaa yhteyttä Samsung kampanjatukeen huhtikuu! Ja huomaat että nyt on heinäkuu, eikä Buds kuulokkeet ole vieläkään tulleet! Lupauksista huolimatta. Miten olette toimineet jos olette saaneet kaupanpäällisen , kun Elisa sanoo en se minä ollut se on Sam Sung ...kamppanjatuki, ja kamppanjatuki sanoo rekisteröidy (kuinka monta kertaa sinne voi rekisteröityä?) Kertovat myös ,on lähetetty, mutta eivät anna/lähetä seurantanumeroa! Siis kuka ottaa vastuun, hoitaa asian , vai äänestänkö jaloilla!? Sam Sung sanoo en se minä ollut se on ? Buds ja S22
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi