Skip to main content

Positiivinen palaute

  • 11. maaliskuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 55 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+4

Usein marmatan, kun liittymä ei toimi ja asioiden korjaaminen kestää, mutta täytyy muistaa antaa positiivistakin palautetta kun sille on aihetta.

Muutama viikko sitten alkoi verkon parannustöiden jälkeen ikävä pätkiminen liittymässä, josta viimein eilen päätin tehdä vikailmoituksen. Puheluun vastattiin kohtuullisella nopeudella ja vikailmoituksen teon jälkeen sain soiton reilun tunnin päästä ja puhelimessa oli erittäin asiallinen ja mukava kaveri, jonka kanssa asia saatiin eteenpäin asentajalle. Osasin itse toki epäillä syytä, joka myös lopulta päätyi vikana olemaan, joka osaltaan varmasti nopeutti toimenpidettä, mutta tuon puhelun jälkeen ei mennyt kuin ehkä pari tuntia, kun asentajakin soitti ja kertoi, että tarvittavat säädöt taloyhtiön vahvistimiin oli tehty.

Eli kaikin puolin asiallista toimintaa kun n. klo 10.30 aikoihin ensimmäisen kerran soitin ja vähän klo 15 jälkeen vika oli korjattu. Nyt voi taas pelailla ilman hermon kiristymistä, eli suuret kiitokset erityisesti sille vikapuolen kaverille, jonka kanssa puhelimessa asioin ja asentajalle, joka kävi erittäin nopealla aikataululla vian korjaamassa.

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 13. maaliskuuta 2023

Moikka @Vesanius! Olipas mukava lukea tällaista palautetta. Vien kiitoksesi sinua palvelleelle henkilölle ja hänen esihenkilölleen!