Olisi ihan hienoa että vanhat asiakkaat pidettäisiin operaattorilla asiakkaina ja tarjoten joku hyvä tarjous joka kahden vuoden välein niin olisi ihan hyvä varmistus pitää heidät asiakkaana..Nythän hinnat näyttää nousevan kokoajan ylös päin ja todellisuudessa prepaid liittymä on tällä hetkellä kaikkein halvin vaihtoehto jos ei juurikaan soittele tai dataa kortilla.
Tottakai vanhoille asiakkaille löytyy myös aina hihasta etuja. 😊 Etukampanjat joilla kiitetään vanhoja asiakkaita pitkästä asiakkuudesta, ja tärpit uusille asiakkaille ovat usein erilaiset, mutta molempia löytyy kyllä! Asiakaspalvelusta kannattaa aina kysäistä voimassaolevia tarjouksia, jos esimerkiksi vanha etukampanja on loppumaisillaan.
OmaElisassa kannattaa myös sallia viestintäasetuksissa omiin palveluihin liittyvät viestit. Tämä on pääasiallinen tapa, millä Elisa viestittää asiakkaille tiedon, kun liittymän tai palvelun etukampanja on päättymässä, esimerkiksi vanhojen asiakkaiden puheliittymien etuhinnat ja kampanjajatkot rullailevat paljolti tämän pohjilta. Uusi kampanja viestiteään pääasiallisesti tekstiviestillä, mutta yhteydenotto voi tapahtua myös puhelimitse tai sähköpostilla. 👍🏼
OmaElisassa oikean markkinointiluvan saa ruksitettua päälle tällaista polkua pitkin:
Selaimessa oikealta ylhäältä valitse oman nimesi kohdalta oman profiilin pudotusvalikko > Omat tiedot > Viestintä > Palveluihini liittyvät viestit > täppä päälle Liittymät ja laitteet -kohdan alta ainakin tekstiviestimarkkinoinnille, jos haluat saada jatkoetua esim. puheliittymälle tai mobiililaajakaistalle
OmaElisan Viestinäasetukset
Oliko tästä hyötyä?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tästä on puhuttu jo monta vuotta että saisi keskittäämisalennuksia ja asiakkaat pysyy Elisalla mutta aina sama virsi, ei kuunnella asiakkaita. Eli Elisaa ei kiinnosta pitää asiakkasta itsellään vaan annetaan vaan karata toiselle operaattorille. Tämä sama ongelma on myös muillakin operaattoreilla.
Tottakai vanhoille asiakkaille löytyy myös aina hihasta etuja. 😊 Etukampanjat joilla kiitetään vanhoja asiakkaita pitkästä asiakkuudesta, ja tärpit uusille asiakkaille ovat usein erilaiset, mutta molempia löytyy kyllä! Asiakaspalvelusta kannattaa aina kysäistä voimassaolevia tarjouksia, jos esimerkiksi vanha etukampanja on loppumaisillaan.
OmaElisassa kannattaa myös sallia viestintäasetuksissa omiin palveluihin liittyvät viestit. Tämä on pääasiallinen tapa, millä Elisa viestittää asiakkaille tiedon, kun liittymän tai palvelun etukampanja on päättymässä, esimerkiksi vanhojen asiakkaiden puheliittymien etuhinnat ja kampanjajatkot rullailevat paljolti tämän pohjilta. Uusi kampanja viestiteään pääasiallisesti tekstiviestillä, mutta yhteydenotto voi tapahtua myös puhelimitse tai sähköpostilla. 👍🏼
OmaElisassa oikean markkinointiluvan saa ruksitettua päälle tällaista polkua pitkin:
Selaimessa oikealta ylhäältä valitse oman nimesi kohdalta oman profiilin pudotusvalikko > Omat tiedot > Viestintä > Palveluihini liittyvät viestit > täppä päälle Liittymät ja laitteet -kohdan alta ainakin tekstiviestimarkkinoinnille, jos haluat saada jatkoetua esim. puheliittymälle tai mobiililaajakaistalle
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.