Olisi ihan hienoa että vanhat asiakkaat pidettäisiin operaattorilla asiakkaina ja tarjoten joku hyvä tarjous joka kahden vuoden välein niin olisi ihan hyvä varmistus pitää heidät asiakkaana..Nythän hinnat näyttää nousevan kokoajan ylös päin ja todellisuudessa prepaid liittymä on tällä hetkellä kaikkein halvin vaihtoehto jos ei juurikaan soittele tai dataa kortilla.
Tottakai vanhoille asiakkaille löytyy myös aina hihasta etuja. 😊 Etukampanjat joilla kiitetään vanhoja asiakkaita pitkästä asiakkuudesta, ja tärpit uusille asiakkaille ovat usein erilaiset, mutta molempia löytyy kyllä! Asiakaspalvelusta kannattaa aina kysäistä voimassaolevia tarjouksia, jos esimerkiksi vanha etukampanja on loppumaisillaan.
OmaElisassa kannattaa myös sallia viestintäasetuksissa omiin palveluihin liittyvät viestit. Tämä on pääasiallinen tapa, millä Elisa viestittää asiakkaille tiedon, kun liittymän tai palvelun etukampanja on päättymässä, esimerkiksi vanhojen asiakkaiden puheliittymien etuhinnat ja kampanjajatkot rullailevat paljolti tämän pohjilta. Uusi kampanja viestiteään pääasiallisesti tekstiviestillä, mutta yhteydenotto voi tapahtua myös puhelimitse tai sähköpostilla. 👍🏼
OmaElisassa oikean markkinointiluvan saa ruksitettua päälle tällaista polkua pitkin:
Selaimessa oikealta ylhäältä valitse oman nimesi kohdalta oman profiilin pudotusvalikko > Omat tiedot > Viestintä > Palveluihini liittyvät viestit > täppä päälle Liittymät ja laitteet -kohdan alta ainakin tekstiviestimarkkinoinnille, jos haluat saada jatkoetua esim. puheliittymälle tai mobiililaajakaistalle
OmaElisan Viestinäasetukset
Oliko tästä hyötyä?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tästä on puhuttu jo monta vuotta että saisi keskittäämisalennuksia ja asiakkaat pysyy Elisalla mutta aina sama virsi, ei kuunnella asiakkaita. Eli Elisaa ei kiinnosta pitää asiakkasta itsellään vaan annetaan vaan karata toiselle operaattorille. Tämä sama ongelma on myös muillakin operaattoreilla.
Tottakai vanhoille asiakkaille löytyy myös aina hihasta etuja. 😊 Etukampanjat joilla kiitetään vanhoja asiakkaita pitkästä asiakkuudesta, ja tärpit uusille asiakkaille ovat usein erilaiset, mutta molempia löytyy kyllä! Asiakaspalvelusta kannattaa aina kysäistä voimassaolevia tarjouksia, jos esimerkiksi vanha etukampanja on loppumaisillaan.
OmaElisassa kannattaa myös sallia viestintäasetuksissa omiin palveluihin liittyvät viestit. Tämä on pääasiallinen tapa, millä Elisa viestittää asiakkaille tiedon, kun liittymän tai palvelun etukampanja on päättymässä, esimerkiksi vanhojen asiakkaiden puheliittymien etuhinnat ja kampanjajatkot rullailevat paljolti tämän pohjilta. Uusi kampanja viestiteään pääasiallisesti tekstiviestillä, mutta yhteydenotto voi tapahtua myös puhelimitse tai sähköpostilla. 👍🏼
OmaElisassa oikean markkinointiluvan saa ruksitettua päälle tällaista polkua pitkin:
Selaimessa oikealta ylhäältä valitse oman nimesi kohdalta oman profiilin pudotusvalikko > Omat tiedot > Viestintä > Palveluihini liittyvät viestit > täppä päälle Liittymät ja laitteet -kohdan alta ainakin tekstiviestimarkkinoinnille, jos haluat saada jatkoetua esim. puheliittymälle tai mobiililaajakaistalle
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.