Skip to main content

Laskujen maksu ei onnistu

  • 13. marraskuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 136 katselukerrat

TomiFinland

Moikka.

 

Sellaista tässä kyselen että onko muilla ongelmia laskun maksujen kanssa?

 

Maksamattomat laskut eivät edes minulla näy sovelluksessa, eikä sivustolla.

 

Lisäksi olen joka kerta sisäänkirjautuessa joutunut valitsemaan uudelleen ilmoitusten sallimisen sekä kasvo/sormi tunnistuksen mutta sitä ei voi kirjautuessa kuitenkaan käyttää.

 

Olisi kiva että saisin laskun maksettua kun on jo myöhässäkin.

Kiinnitetty vastaus

14. marraskuuta 2024

TomiFinland kirjoitti:

Moikka.

 

Sellaista tässä kyselen että onko muilla ongelmia laskun maksujen kanssa?

 

Maksamattomat laskut eivät edes minulla näy sovelluksessa, eikä sivustolla.

 

Lisäksi olen joka kerta sisäänkirjautuessa joutunut valitsemaan uudelleen ilmoitusten sallimisen sekä kasvo/sormi tunnistuksen mutta sitä ei voi kirjautuessa kuitenkaan käyttää.

 

Olisi kiva että saisin laskun maksettua kun on jo myöhässäkin.

Hyvin näkyy laskut (avoimetkin) OmaElisan sovelluksessa ja tietokoneellakin.

Ohita ne tunnistus ja ilmoituskyselyt.

Poista sovellus ja asenna uudestaan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4601 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2024
Kiinnitetty vastaus
TomiFinland kirjoitti:

Moikka.

 

Sellaista tässä kyselen että onko muilla ongelmia laskun maksujen kanssa?

 

Maksamattomat laskut eivät edes minulla näy sovelluksessa, eikä sivustolla.

 

Lisäksi olen joka kerta sisäänkirjautuessa joutunut valitsemaan uudelleen ilmoitusten sallimisen sekä kasvo/sormi tunnistuksen mutta sitä ei voi kirjautuessa kuitenkaan käyttää.

 

Olisi kiva että saisin laskun maksettua kun on jo myöhässäkin.

Hyvin näkyy laskut (avoimetkin) OmaElisan sovelluksessa ja tietokoneellakin.

Ohita ne tunnistus ja ilmoituskyselyt.

Poista sovellus ja asenna uudestaan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


TomiFinland
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2024
Kimblez kirjoitti:
TomiFinland kirjoitti:

Moikka.

 

Sellaista tässä kyselen että onko muilla ongelmia laskun maksujen kanssa?

 

Maksamattomat laskut eivät edes minulla näy sovelluksessa, eikä sivustolla.

 

Lisäksi olen joka kerta sisäänkirjautuessa joutunut valitsemaan uudelleen ilmoitusten sallimisen sekä kasvo/sormi tunnistuksen mutta sitä ei voi kirjautuessa kuitenkaan käyttää.

 

Olisi kiva että saisin laskun maksettua kun on jo myöhässäkin.

Hyvin näkyy laskut (avoimetkin) OmaElisan sovelluksessa ja tietokoneellakin.

Ohita ne tunnistus ja ilmoituskyselyt.

Poista sovellus ja asenna uudestaan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Kiitos vastauksesta 😃

 

Kyllä se nyt toimiikin juuri kuten pitää, mutta ei toiminut illalla ja yöllä.

 

Mikään noista asiakaspalvelun yhteystiedoista ei olisi auttanut tilanteessa, sillä maksettujen laskujen yläpuolella luki että "maksamattomien laskujen hakemisessa on ongelma ja vikaa korjataan. Asiakaspalvelukaan ei silloin näe maksamattomia laskuja."

 

Yöllä Elisa lisäsi häiriötiedotteen korjatusta OmaElisa mobiilivarmenteella kirjautumisessa olleista ongelmista.

 

Tuo korjaus ei kuitenkaan tuonut maksamattomia laskuja näkyviin, mutta aamulla ne näkyivät normaalisti.


Osallistu keskusteluun