Skip to main content

Äidilleni on myyty elisaviihde vaikka hän on siitä kieltäytynyt, eikä ole ymmärtänyt mihin on sitoutunut.

  • 29. maaliskuuta 2022
  • 7 kommenttia
  • 345 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen

Moikka,

 

Espoon Elisan pisteellä törkeää myyntiä. Äitini joka on vanha, todella huono tegnologian kanssa, sekä ymmärtää asioita siihen liittyen huonosti on käytetty hyväksi. Häntä on hujattu ottamaan Elisa Viihde määräaikaisella sopimuksella, vaikka on sanonut ettei halua sitä. Sekä sovittu liittymä joka ei sovi hänen käytölleen. Asiaa on vaikea käsitellä netin kautta koska hänellä ei ole pankkitunnuksia. Tuo Elisa Viihde täytyy katkaista ja toivoisin myös täydellistä selvitystä laskuista, koska niitä tulee useampi kuukaudessa.

Kiinnitetty vastaus

29. maaliskuuta 2022

Ota pikimmiten yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakaspalvelupuhelu.

Yleensä kaikki tuppaa järjestymään.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

  • 4746 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2022

Ota pikimmiten yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakaspalvelupuhelu.

Yleensä kaikki tuppaa järjestymään.


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • 2404 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2022
Chr kirjoitti:

Häntä on hujattu ottamaan Elisa Viihde määräaikaisella sopimuksella, vaikka on sanonut ettei halua sitä.

Petos on rikos. Espoossa rikosilmoituksia otetaan vastaan poliisiasemalla ma–pe 8.00–16.15, Vitikka 1 F, 02630 Espoo.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2353 kommenttia
  • 30. maaliskuuta 2022
Chr kirjoitti:

Moikka,

 

Espoon Elisan pisteellä törkeää myyntiä. Äitini joka on vanha, todella huono tegnologian kanssa, sekä ymmärtää asioita siihen liittyen huonosti on käytetty hyväksi. Häntä on hujattu ottamaan Elisa Viihde määräaikaisella sopimuksella, vaikka on sanonut ettei halua sitä. Sekä sovittu liittymä joka ei sovi hänen käytölleen. Asiaa on vaikea käsitellä netin kautta koska hänellä ei ole pankkitunnuksia. Tuo Elisa Viihde täytyy katkaista ja toivoisin myös täydellistä selvitystä laskuista, koska niitä tulee useampi kuukaudessa.


Moikka! Pahoittelut tilanteesta. Haluamme ehdottomasti selvittää asian, laittaisitko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin käydään tapahtunut tarkemmin läpi?  Kiitos! 

Halutessasi voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme, kuten @Kimblez tuossa neuvoikin.


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 8. huhtikuuta 2022

Onko ketjun avaaja onnistunut purkamaan sopimuksen? Täällä samanlainen tapaus eli vanhukselle myyty Viihde tietämättä edes mitä ostaa. Liike eikä netti/puhelin asiakaspalvelu ole suostunut purkamaan sopimusta. Elisa on erittäin ala-arvoinen toimija. 


Rokha
Forum|alt.badge.img+9
  • Tietäjä
  • 281 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2022

Aika outoa on, kun näitä tulee jatkuvasti. Viisas oppii virheistään, mutta Elisa ei koskaan näemmä.

Itse aina sitä mieltä et operaattorien kivijalkakojut kierretään kaukaa ja olen näin vanhemmalle väelle myös sanonut. Ei ole ollut myöskään ongelmia. Onneksi oma äiti tulee aina kysymään ja esittämään toiveensa ja sitten katsotaan yhdessä.

Olisko jo aika kaikkien antaa yleisohjeeksi vanhuksille vailla teknistätietämystä tuo samanen neuvo kiertää kyseiset puljut.


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2022

Tässä on annettu sama ohje ja yleensä on vanhus toiminut ohjeen mukaan. Nyt oli mennyt pyytämään neuvoa yhden sovelluksen käyttöön, kun ei halunnut taas vaivata minua. No lopputulos oli, että tuli Viihde, kaikki turvapaketit, uusi kännykkä ja kalliimpi liittymä. Lisäksi alkuperäinen ongelma ei edes ratkennut. 

 

On myös outoa, että Elisalla ei asiakaspalvelussa pääse puhumaan kenenkään muun kanssa, kuin ihan alimman tason (tätä tehty jo monesti). Mitään yhteystietoja ei esimiestasolle löydy. Eli ainoa reitti ratkaista asia on viranomaisten kautta. Lisäksi sisäisesti on kuulemma asiaa selvitetty, mutta tiedot on selvityksessä ihan virheellisiä.


Sokrates
  • 6307 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2022
Rokha kirjoitti:

Aika outoa on, kun näitä tulee jatkuvasti. Viisas oppii virheistään, mutta Elisa ei koskaan näemmä.

Miksipä Elisa muuttaisi politiikkaansa. Tänne ja muutenkin julkisuuteen päätyy tapauksista vain pieni murto-osa.

Joitakin täällä Yhteisössa esille tulleita tapauksia hyvitetään muodollisten pahoittelujen saattamana , mutta valtaosan asiakkaat maksavat mukisematta tai harmitusten keralla.

Tällainen toiminta on Elisalle taloudellisesti kannattavaa verrattuna pieneen mainehaittaan. Tällaista toimintaa on esiintynyt jo kymmenkunta vuotta.